SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Annui / blog / cel :redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1247

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 334
Witam.
Podziwiajac osoby majace swoj dziennik- ich efekty postanowiłam ,ze i ja założe bloga.Zakładam z nadzieją , że to zmobilizuje mnie do ciężkiem pracy i w uzyskaniu wymarzonej sylwetki.

wymiary:

wiek : 17 lat
wzrost : 163
waga : 61 kg
udo: 60 cm
pupa:95
łydka 36 cm
talia :71 cm

Dieta :
Jestem zielona w liczeniu kcal dlatego dietę , którą chce stosowac to 10 przekazań zywnosciowych.
Trening ;
na przemiennie trening siłowy i interwały. oraz co dzien trening na brzuch od obliques
Interwały przez pierwszy miesiac redukcji bede wykonywac na rowerku stacjonarnym później na bieżni.tak samo sie tyczy treningu siłowego pierwszy miesiac bede musiała go wykonywac w domu później siłownia.
Wczesniej chodziłam na siłownie efekty jakies sa ale uwazam ze nie odzwierciedliły mojego wysiłku. Niestety na siłownie w ten miesiac nie bede mogła chodzic bo tata zapomniał wykupic mi karnetu( przez firme mam 50% taniej). Niestety nic sie nie da zrobic musze jakos to przetrwac.
Wiele dzienników przeczytałam i bardzo bym prosiła obliques aby pomogła mi ułozyc sensowny trening siłowy jak narazie na warunki domowy ( mam 2 hantle po 5 kg)a później na warunki bardzo dobrze wyposazonej siłowni.

Zdjęcia:






Zmieniony przez - Annui w dniu 2008-11-20 19:23:31
Diete zaczynam od jutra ;)






Zmieniony przez - Annui w dniu 2008-11-20 20:01:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 551 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 54847
przydalo by sie wiecej zdjec. a co do sylwetki to moze nie rob typowej redukcji a zacznij sie poprostu fajnie odzywiac bez slodyczy ,ff, itp. a z biegiem czasu bd miala super cialko;d bo ja tam duzo tluszczu nie widze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1579 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9647
Daj wyraźne fotki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 334
Jutro postaram sie dac wyraźne fotki.
W bardzo zalezy mi na zrzuczeniu z nóg. oj zdaje Ci sie tłuszczu jest i to duzo, moze poprostu na tych zdjeciach nie widac. zobaczysz jutro :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47715 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Pierwsza pochwała za 10 wskazówek żywieniowych. Dietę trzeba bilansować, a do tego trzeba trochę się nauczyć słuchać swojego ciała. Na dietę przyjdzie jeszcze czas.
Obliques rzeczywiście ma ogromna wiedzę i jak będziesz jej słuchać to na pewno będzie dobrze.
Życzę Ci abyś była konsekwentna i uparta, będzie dobrze
Będę zaglądał, powodzenia.

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2008-11-20 22:30:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 334
Dziekuje.Wiem wiem dobrze było by liczyc kcal itd.Gdzies wage mam wiec chyba bedzie trzeba odszukac. Uparta to raczej jestem wiec mam nadzieje ze jakos pójdzie. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Czesc. Jak wygladal twoj dotychczasowy trening na silowni? Ja tu widze, ksztalt nog inny niz serdelkowaty i wydaje mi sie ze miesnie sa. Ciekawe jak reszta ciala. Dawaj cala sylwetke, bo i tak z jednego miejsca nie schudniesz, zobaczymy co bedzie sie dziac.
W domu masz tylko sztangielki? A skakanka, czy pilka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 334
witam. odezwe sie jutro ponieważ nie mam dostepu do internetu a jutro na spokojnie wkleje zdjecia teraz postram sie troche napisac.
od dzisiaj dopiero zaczełam redukcje ponieważ wczoraj byłam cały dzien po za domem od 7.15 do po 19.00.
W domu mam rowerek stacjonarny, skakanke, motylka, hula hop, te hantle , mam piłke ale taka mini jest o wiele mniejsza niz takie normalne do cwiczen.
trening wykonywałam na całe ciało czyli przypadkowa kolejnosc teraz pisze bo szybko pisze:
1. wyciskanie francuskie oburacz
2. uginanie ramion ze sztanga
3. wyciskanie sztangi na ławce skośnej lub rozpiętki
4. suwnica wyciskanie /przysiady/prostowanie nóg/przysiady/uginanie nóg w lezeniu/wykroki zawsze 2 z tych cwiczen wybierałam równie to wygladało.
6. brzuszki
7. ściaganie drążka wyciagu górnego lub przyciaganie wyciagu dolnego to nie była linka tylko cos inengo nei wiem jak to sie nazywa
8. sztrugsy lub podciaganie sztangi wzdłuż ciała
9. wspięcia na palce siedzac

w dni bez treningu siłowego wykonywałam interwały na bieżni trwały 20 min wolno 6,5 szybko 15,0-16,0 i cwiczyłam brzuch. badz aeroby które trwały 45 min i brzuch.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak to się ma z brzuchami?

Następny temat

full osprzęt 3/7

NutLove