SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

A co sądzicie o 2kace? Bo nie znam się na tym wynalazku!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8520

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 975 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 26177
Śmiało możesz się napić. Ja w wakacje tyle razy co piłem i nic masa mi nie spadał nawet 1 kilograma. A koledzy wyżej niech poczytają jak ma działać 2kc a nie piszą głópoty.

<--Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach-->
<-- Wyrazy uznania dla wszystkich którzy osiągnęli zamierzony cel i dla tych wszystkich którym
się nie udało -->

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 406 Wiek 42 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 7315
...a dokładniej to 2kc przyspiesza metabolizm alkoholu i neutralizuje te wszystkie świństwa z niego dzięki czemu nie powinno się mieć właśnie ani odruchów wymiotnych ani bólów głowy spuchniętych oczu itd itp

Gdy ci czarny kot przebiegnie drogę nie myśl, że to pech... chyba, że jesteś myszą

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1838 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38624
Jeśli będziesz pił przez tydzień to pewnie trochę spadniesz z wagi, a jak to bedzie 1 czy 2 dni to prawdopodobnie Twoja waga ani nie drgnie nie popadajmy w absurdy, przez jedną imprezę nic mu nie będzie

Pamiętaj że: K.J.J.N.N.Ś

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 101723
prezes, my wlasnie się tego chcieliśmy dowiedzieć i się zastanawialiśmy.
może nas oświecisz mądralo??

ortografia się kłania kolego

Zmieniony przez - wylliam w dniu 2005-10-11 14:29:28

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1862 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 9562