SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie białko po treningu i co sądzicie o mojej diecie raczej na sylwetkę nie na masę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27
Trenuję już kilka lat z przerwami. Teraz znowu po prawie rocznej przerwie zaczynam, ale dopiero teraz mogę sobie jako tako pozwolić na suplementy i odżywki. Nie chciałbym wywalać kasy w błoto dlatego postanowiłem zapytać co sądzicie o moim zestawie. Cel moich ćwiczeń w hierarchii dążeń to:
- zrzucenie tłuszczu głównie na brzuchu a w konsekwencji na reszcie ciała
- poprawa kondycji, wydolności, wytrzymałości i w konsekwencji wzmocnienie siły fizycznej
- ograniczenie na ile to tylko możliwe w wyniku prowadzonego treningu spalania tkanki mięśniowej

Jak widać nie jestem zainteresowany robieniem tzw. masy ani super siły. Wolę dbać o dobre samopoczucie, sylwetkę, sprawność oraz siłę.

Mój trening oparłem (oparłem ponieważ trenuję w domu w swojej małej siłowni) o propozycje zawarte w cyklach na redukcję opisanych przez Michail'a.

A teraz pomysł na moją dietę.

Po przebudzeniu 30 min. przed śniadaniem:
HMB 1000mg. + BCAA 1100mg. + L-glutamina 5g. + szklana soku owocowego 150ml.

Śniadanie:
4-5 kromek chleba razowego + ok. 200g. serka białego + szklanka soku 150ml.
lub
100-150g płatków owsianych + 0,5l. mleka 0,5%
/* wielkość tego posiłu będę musiał sukcesywnie zwiększać to już wiem z doświadczenia, że po pewnym czasie takie zestawienia już nie wsystarczają */

Pomiędzy śniadaniem i obiadem:
aminokwasy w tabletkach (w dni nietreningowe dodatkowo l-karnityna 500mg )

I-wszy obiad:
pierś z kurczaka ok. 75g. + ok. 50g. ryżu
/* wielkość tego posiłu będę musiał sukcesywnie zwiększać to już wiem z doświadczenia, że po pewnym czasie takie zestawienia już nie wsystarczają */

Pomiędzy I i II obiadem:
aminokwasy w tabletkach (w dni nietreningowe dodatkowo l-karnityna 500mg )

II-gi obiad:
pierś z kurczaka ok. 75g. + ok. 50g. ryżu
/* wielkość tego posiłu będę musiał sukcesywnie zwiększać to już wiem z doświadczenia, że po pewnym czasie takie zestawienia już nie wsystarczają */

-- W dniu treningu --
Przed treningiem:
l-karnityna 1000mg.

Bezpośrednio po treningu:
HMB 1000mg. + BCAA 1100mg. + L-glutamina 5g. + szklana soku owocowego 150ml. + owoce (jabłko/banan etc.)

45 min. po treningu i zarazem ostatni posiłek w dniu:
odżywka białkowa
zastanawiam co wybrać koncentrat białka serwatki, hydrolizat białka serwatki czy izolat białka serwatki a może mix tych trzech białek, nie wiem co wybrać a różnica w cenie jest spora

-- W dzień nietreningowy --
Kolacja:
odżywka białkowa
zastanawiam co wybrać koncentrat białka serwatki, hydrolizat białka serwatki czy izolat białka serwatki a może mix tych trzech białek, nie wiem co wybrać a różnica w cenie jest spora

Przed snem:
HMB 1000mg. + BCAA 1100mg. + L-glutamina 5g. + szklana soku owocowego 150ml.

Dziękuję za opinie i pomoc w wybraniu odżywki białkowej.

Pozdrawiam,
Krzysiek
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1775 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28109
Po treningu izolat a przed snem koncentrat. a wogule to ta twoja dieta jest troche do poprawy.
Napisz cos o sobie tzn ile wazysz i jaki wzrost.

Zmieniony przez - puramuk w dniu 2007-01-19 13:37:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27
Ważę w chwili obecnej 86kg., wzrost 174cm. wagę chciałbym obniżyć o 2-4 kilo nie więcej, dopuszczam , że waga się nie zmieni ale zrzucę w tym, czasie tłuszcz z siebie.

Trenuje 3 razy w tygodniu po około 1 godziny 45 minut. w tym rozgrzewka i rozciąganie, trenuje wszystkie grupy mięśniowe:
1) brzuch 2 ćwiczenia po 3 serie po 20 powt.
2) nogi czworogłowe 3 serie po 20 powt.
3) nogi dwugłowe 3 serie po 20 powt.
4) łydki 3 serie po 20 powt.
5) grzbiet + plecy 2 ćwiczenia po 3 serie po 15 powt.
6) barki 2 ćwiczenia po 3 serie po 15 powt.
7) triceps 1 ćwiczenie 3 serie po 15 powt.
8) biceps 1 ćwiczenie 3 serie po 15 powt.

A co do diety to wydaje mi się, że trochę przegiąłem z kaloriami, tzn. wg szybkich wyliczeń powinien przyjmować około 2200-2300kcal. a z mojego zestawienia wyjdzie góra około 1500kcal. z tym, że nie czuję abym na razie potrzebował więcej, z doświadczenia wiem, że za 3-4 miesiące moje posiłki staną się prawie dwa razy większe a waga nadal będzie stała w miejscu. Może jednak za mocno przyciąłem i zacznę spalać mięśnie zamiast szczupleć ?


Zmieniony przez - kksfd w dniu 2007-01-19 14:01:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1775 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28109
Zdecydowanie za duzy deficyt i chyba za malo bialka bo te 70g kurczaka na porcje razy dwa to jakas lipa starszna. najlepiej uloz diete o tenmaty podwieszone i daj do sprawdzennia bo mozesz sporo miesnia spalic przy takich praktykach. i chyba wiecej bialka czerpiesz z odzywek niz z pokarmow a to tez nie za dobrze .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 140 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8302
wystarczy jak od zapotrzebowania odejmiesz 300-400kcal. Nie warto się głodzić na siłe. Jesli chcesz zwiekszyc efektywnośc spalania tkanki tłuszczowej to daj jakieś aeroby. Lepiej na tym wyjdziesz. Ułóż wiec dietke od nowa.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 5029 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 58202
86 kgx24x1,3=2700kcal-mysle za taki poziom kalorii powinien być odpowiedni... Od tego odejmujesz na dobry poczatek 200kcal czyli zaczynasz od 2500kcal.

I teraz już zaczyna sie samodzielna praca -czyli obserwacja jak reagujesz na tyle kalorii.

ALe przed tem poczytaj posty podwieszone, bo nie możesz robiczegoś takiego:

45 min. po treningu i zarazem ostatni posiłek w dniu:
odżywka białkowa
po treningu węglowodany potrzebne.

Przed snem:
HMB 1000mg. + BCAA 1100mg. + L-glutamina 5g. + szklana soku owocowego 150ml.

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 5029 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 58202
ten sok przed snem po co? I to jeszcze redukcja!!

Zmieniony przez - fukinhot w dniu 2007-01-19 14:12:01

www.blog.myfit.pl - EKSTREMALNA REDUCKJA ! DORADŹ|SKOMENTUJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27
Sok przed snem biorę tylko dlatego, że glutamiana i BCAA niby najlepiej przyjmują się z węglowodanami, soki pije tylko te bez dodatków cukru, trening kończę około 20:30 staram się wszystko (włącznie z odżywkami i suplementami) co jem w ciągu dnia zamknąć do 22:00 do tego bardzo łatwo łapie wagę i niestety także tłuszcz dlatego obciąłem węglowodany wieczorem do minimum a kolację w ogóle, jak zacznę jeść kolację po treningu zacznę rosnąć ale jak zjadam banana lub jabłko, pomarańczę jest OK, waga się utrzymuje, nie wiem tylko czy to zdrowo dla żołądka, z drugiej strony jak zacznę jeść po treningu jakieś bardziej złożone węglowodany za 3-4 miesiące będę 10kg cięższy a już mi na tym nie zależy, kiedyś celem była dla mnie masa i siła teraz ani nie mam już na to czasu, ani ochoty, ćwiczę bo się do tego przyzwyczaiłem, lubię to i nie zamierzam tego odstawić ale zależy mi w tej chwili tylko i wyłącznie na kondycji, wytrzymałości i ewentualnie sile, nie chcę przytyć ewentualnie lekko schudnąć. Co można poza owocami zjeść lekkiego węglowodanowego wieczorem, czasami jak czuję, że jestem głodny i nie zasnę podjadam rodzynki, płatki owsiane + orzechy, migdały, suszone owoce ale omijam z daleka ryż, chleb, makarony i inne takie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

ocena dnia

injelly