SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

36 latek - start treningu, trener Warszawa i okolice

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 780

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8 Wiek 38 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 231
Hej,

Mam 36lat, trenuję dopiero od 8 miesięcy. Pod okiem trenera ale nie jestem zadowolony z efektów. Cos idzie nie tak, albo ja zle trenuje, albo siedzi dieta, albo nie wiem. Trener proponuje bombe, nie mowie nie, ale czy 8miesiecy treningu to dobry moment? Nie wydaje mi sie.

Najchetniej podjalbym wspolprace z trenerem face to face (Warszawa/Legionowo najlepiej). Potrzebuję pomocy przy planie, diecie i suplach. Naprawdę poświęcam się dość mocno, trenuje uczciwie, ciezko, regularnie - natomiast efekty marne, a podobno to pierwszy rok robi sie najwiecej przyrostow :)

Jestescie w stanie kogos polecic?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 8 Wiek 38 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 231
Dziękuję ;) Jak tylko będę wiedział, że idę dobrą drogą to niech będą to i te 3 lata do pierwszego zadowolenia :D Tutaj obawiam się, że ta dieta ktora dostałem lezy po prostu, albo regeneracja.

No nic, dzięki za wszelkie rady, naprawdę jestem wdzięczny. Chcę mieć tylko pewność, albo przynajmniej przekonanie :D, ze ide w dobrym kierunku, a czas i tak upłynie. Najgorzej to obudzić się tylko po wlasnie 3 latach bez zadnego progresu - dlatego musze cos zmienic juz teraz, a przynajmniej porownac i zaczerpnac opinii innych specjalistow ;)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert