SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

16 lat - większe ciężary - mięśnie mówią tak, stawy mówią nie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3348

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1202
Witam. Jak w temacie. Mam 15 lat(za miesiąc 16), ćwiczę od około pół roku może ciut dłużej. Mój problem polega na tym, że przy każdym ćwiczeniu praktycznie bolą mnie stawy:
1) przy wyciskaniu francuskim bolą mnie łokcie
2) przy robieniu bicepsu bolą mnie nadgarstki
3) przy robieniu ramion bolą mnie barki

A to wszystko przy naprawdę niewielkich ciężarach. Siłowo dałbym radę bezproblemu więcej wziąść, no ale te stawy nie dają mi takich możliwości po prostu martwie się o nie...

Od jakiś 2 miesięcy bolą mnie nadgarstki. Byłem z tym u ortopedy - na prześwietleniu nic nie wykazało - kazał smarować fastumem. Tzn. wiem, że lewa była od urazu na SW, a prawa zaczęła boleć od gleby na nartach, także odrzuciłem możliwość, że to przez siłkę.

Od miecha wcinam glukozaminę olimpu nie wiele to daje.. diety się trzymam, a także wcinam witaminy i minerały olimp.

Kumpel rok starszy naparza nonstop na siłce większymi ciężarami i nic mu nie jest, nic nie strzela nie chrobocze, a mnie już szlag trafia z tymi stawami. Co mam robić ludziska? Przestać ćwiczyć?:(

Zmieniony przez - Lukish5 w dniu 2010-05-02 10:46:03

Zmieniony przez - Lukish5 w dniu 2010-05-02 10:54:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 214 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2437
dołączam się do pytania:
"1) przy wyciskaniu francuskim bolą mnie łokcie "