SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[ART] KRYZYS WAGI CIĘŻKIEJ 2001-2010 (BOKS)

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11156

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 138 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2187
Chcialem ci cezi serdecznie podziekowac za to co robisz. Jestem studentem boksu i mnostwo wiedzy wyplynelo wlasnie od Ciebie. Duzo props. MOGE JAKIS KONTAK PROSIC, PONIEWAZ MAM PARE PYTAN DO CIEBIE I CHCIALBYM JE ZADAC.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2515 Napisanych postów 12794 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 841469
Yebany, zamnknął się chyba w pokoju i pisał przez parę tygodni. Druknę i do łóżka lekturka jak znalazł. Przewijałem scrollem chyba z 15 sekund

Jakiś bonus od sfd się należy, coby Cezi mógł się skupić na pisaniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 81617
Czemu Golota jest tylko ciezki?

W pierwszym zestawieniu - wszyscy ze 107 kg to super ciezcy.
A Andrzej nie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 4264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21651
To,że ktoś dużo waży,to nie wszystko.Ważny też jest atletyzm.Warunki fizyczne.

Jeśli chodzi o siłę,to Gołocie brakuję np. do Bruna czy nawet Rahmana.

No,ale np.

Holmes,Rahman,Gołota,to rzeczywiście można zaklasyfikować albo jako Ciężkiego albo SuperCiężkiego.

BoxerKoxer kiedyś mi tam coś na emaila wysłałeś o Twardej Szczęce,tak też mam to w planach kiedyś napisać.

Jak chcesz coś do mnie wysłać,to klikasz w ikonkę i wyślij e-mail,ale jestem na razie nieuchwytny.

Prackę pisałem dwa dni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 4264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21651
Kuro.

Za dużo murzynów idzie do innych sportów.Za dużo podbiera MMA.Za dobry socjal.

Upadek komuny + globalizacja w latach 80 i 90 też dużo dała.