SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

skakanka z obciazeniem

  • Skakanka z obciążeniem

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam. Czy obciążenie wkładane do wewnątrz rączek poprawia szybkość skakanki ? Co ono daje?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 893 Data: 2012-09-04 12:17:32 Liczba szacunów: 0
  • skakanka metalowa z obciążeniem dla kobiety

    Temat
    Ladies SFD

    Hej, kupiłam sobie skakankę metalową z obciążeniem 200g. długość tej skakanki to 260cm, niestety nie przeczytałam za dużo o skakankach i kupiłam ją przy wzroście ok 167cm. I stąd moje pytanie czy ta skakanka będzie nadawać się dla mnie ? I drugie pytanie, czy taką skakankę można jakoś skrócić? Dodaję linka poniżej, z góry dzięki http://boks-sklep.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4059 Data: 2012-01-15 12:26:21 Liczba szacunów: 2
  • skakanka

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    i / rączkami. Długość sprawdzamy stając na środku skakanki. Uchwyty skakanki powinny sięgać do klatki piersiowej lub do pachy. Dodatkowe sprawdzanie długości Kiedy skaczesz skakanka powinna tylko lekko dotykać podłogi. Jeżeli skakanka nie dotyka podłogi oznacza to, że jest zbyt krótka. Jeżeli linka dotyka podłogi jeszcze przed Twoimi stopami, ozn

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1079 Data: 2015-06-06 14:04:35 Liczba szacunów: 2
  • Prośba o wytłumaczenie - Boks trening siłowy

    Post
    Sztuki Walki

    Siła przyjdzie z czasem na pewno nie tykaj się ciężarów rób różne ćwiczenia z piłką lekarską skakanka z obciążeniem ( naprawdę warto ) Możesz również pomyśleć nad rękawicami z obciążeniem to dość spory koszt ale podobno warto ćwiczyłem parę razy w takich na tarczach i worku to ręce strasznie wysiadają. http://www.dso.pl/dragon-rekawice-bokserskie-t

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1321 Data: 2012-04-07 15:22:31 Liczba szacunów: 0
  • Chce spalic tluszcz

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No staram sie reguralnie cwiczyc na swojej pseudo silowni (hantla 10 kg,sztanga 40 kg,atlas z obciazeniem 20 kg ,skakanka z obciazeniem,zrobilem sobie takia fajna mate do brzuszkow + pobiegam czasami z 20 minut) noi staram sie trzymac diete lecz slodycze kusza caly czas : /

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2141 Data: 2012-09-09 22:51:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do sprawdzenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ziane): Endomorfik Wiek : 23 Waga : 77 Wzrost : 178 Staż treningowy: rok Obwód pasa 87 Obwód klaty: 96 Obwód uda: 52 Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): skakanka(z obciążeniem)+bieganie raz w tygodniu Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Ostre przyprawy Stan zdrowia: bdb Preferowane formy aktywności fizycznej: siłowni

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 631 Data: 2016-01-26 20:06:13 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia ogólno rozwojowe.

    Post
    Trening dla początkujących

    A no i skakanka z obciążeniem 2,3kg na jedną nogę.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2013-09-10 22:59:34 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    ło też mięśni więc te obwody raczej nieosiągalne już dla mnie) robiłem 300-400 pompek w seriach po 50-20powt (rekord 82), a na drążku 5x10-8 powt. do tego kilkaset brzuszków, skakanka. Ale to miałem 21 lat.. :-) Potem zacząłem kompletować ciężary do domowej siłki, ćwiczyć z obciążeniem i waga zaczęła rosnąć, ćwiczenia z masą ciała zostały olane.. K

    Odpowiedzi: 4829 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-18 21:30:55 Liczba szacunów: 0
  • Vademecum początkującego adepta CROSSFIT

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    y chwyt, jeśli więc po jakimś czasie stwierdzisz, że lepiej ćwiczy się bez nich, zaopatrz się w aptece w maść typu tribiotic lub hydrosil i regularnie smaruj zdarte miejsca; -skakanka- kiedy rozpoczniesz naukę double unders, będzie bolało, będą leciały setki przekleństw i prawdopodobnie minie sporo czasu zanim się ich nauczysz; skakanki dostępne w

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 10026 Data: 2016-11-11 09:52:21 Liczba szacunów: 1
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    trochę za dużo cukrów prostych i o wysokim IG, ale obiecuję poprawę) nie: aero - niestety nie zawsze się udaje rano. tak to wygląda. W tym tygodniu zamieniłem pon z wto... dziś jeszcze ledwo chodzę, więc treningi raczej nie są za lekkie, może za cięzkie? Dodam, że trwają do godziny, piątkowy do póltorej. aeroby to aerobik/skakanka/bieżnia pozdr,

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-05 12:44:59 Liczba szacunów: 0
  • III CYKLICZNOŚĆ - GRUPA V (redukcyjna) CYKL I

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trwająca min. 3-5 minut).Część pierwsza, to wstęp do rozgrzewki. Powinien obejmować ćwiczenia krążeniowe ogólne, jak np. rower stacjonarny, bieżnia, stepper, bieg w miejscu, skakanka, itp. Celem tej części rozgrzewki jest pobudzenie układu krwionośnego, oraz stawów i ścięgien do wytężonej pracy. Część druga, to rozgrzewka właściwa-obejmująca swoim

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 17662 Data: 2006-11-10 15:46:03 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA I str. 62 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trwająca min. 3-5 minut).Część pierwsza, to wstęp do rozgrzewki. Powinien obejmować ćwiczenia krążeniowe ogólne, jak np. rower stacjonarny, bieżnia, stepper, bieg w miejscu, skakanka, itp. Celem tej części rozgrzewki jest pobudzenie układu krwionośnego, oraz stawów i ścięgien do wytężonej pracy. Część druga, to rozgrzewka właściwa-obejmująca swoim

    Odpowiedzi: 1242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-10-15 00:43:20 Liczba szacunów: 0
  • TRENING CYKLICZNY-GRUPA V str.7 CYKL VI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trwająca min. 3-5 minut).Część pierwsza, to wstęp do rozgrzewki. Powinien obejmować ćwiczenia krążeniowe ogólne, jak np. rower stacjonarny, bieżnia, stepper, bieg w miejscu, skakanka, itp. Celem tej części rozgrzewki jest pobudzenie układu krwionośnego, oraz stawów i ścięgien do wytężonej pracy. Część druga, to rozgrzewka właściwa-obejmująca swoim

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-29 22:34:11 Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    ów do zew. płasko na ławeczce 3x15 Kark: - Prostowanie i zginanie szyi x2 we wszystkich kierunkach 15 pow. Plecy: - szrugsy ( kaptury) hantlami 3x14 Wtorek 16:00 Rozgrzewka, skakanka ok. 1000-8 min, rozciąganie Brzuch: - zginanie tułowia leżąc z nogami w podporze 1x40 - skrętki stojąc na maszynie 1x30 - ściąganie na maszynie w siadzie nóg i rak

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-17 13:43:06 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    dchwytem (uchwyt szeroki) - stojąc, pełen zakres ruchu: 12x30 kg, 10x35 kg, 8x37,5 kg Dzieki konkursowi zwiekszylem sile bicepsa i dalej ida postepy. Na zakończenie treningu: skakanka 3 x 100 powt. Po treningu czulem sie jak w 7-mym niebie :) Zdrowszy, silniejszy i najwazniejsze wypoczety a nie wypruty z sil. Kapitan Wodka: mam nadzieje ze nie padn

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-17 20:53:15 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS CROSSFIT I TREC

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    y chwyt, jeśli więc po jakimś czasie stwierdzisz, że lepiej ćwiczy się bez nich, zaopatrz się w aptece w maść typu tribiotic lub hydrosil i regularnie smaruj zdarte miejsca; -skakanka- kiedy rozpoczniesz naukę double unders, będzie bolało, będą leciały setki przekleństw i prawdopodobnie minie sporo czasu zanim się ich nauczysz; skakanki dostępne w

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 7960 Data: 2016-09-10 00:13:45 Liczba szacunów: 2
  • malgo421/DT

    Post
    Ladies SFD

    z obciążeniem pierwsza seria rozgrzewkowa, a następnie serie właściwe: 20/12-15/8-10/drop set 2. Przysiad Rx18.5/28.5x20/26x15/24.5x10 3. Przysiad z wyskokiem 20x 4. 2 min skakanka 5. Wykroki chodzone Rx4.5 / 6.5x20/5.5x15/4.5x10 6. Wypady z przeskokiem 10x/nogę 7. 2 min skakanka 8. Martwy ciąg sumo Rx26/38.5x20/36x15/33.5x10 9. RDL Rx26/31

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 7371 Data: 2013-04-11 23:18:19 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY DARNOK35

    Post
    Po 35 roku życia

    /SFD/2016/12/27/6b17b8a17bc14d75afa49bc32d56e273.gif 2013.02.10 Dzisiaj trening zrealizowany zgodnie z zalozeniami. Do tego rewelacyjnie nowy i urozmaicony. Jeden z najlepszych chyba treningow jakie w zyciu zrobilem i jaki bede kontynuowal dalej. Dzisiaj wykonalem pierwszy raz trening zlozony z kompleksu sztangowego - w koncu sie odwazylem :) - i p

    Odpowiedzi: 1588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-10 22:48:57 Liczba szacunów: 0
  • malgo421/DT

    Post
    Ladies SFD

    ia rozgrzewkowa, a następnie serie właściwe: 20/12-15/8-10/drop set 2. Przysiad Rx31/31x20/28.5x15/26x10 Rx18.5/28.5x20/26x15/24.5x10 3. Przysiad z wyskokiem 20x 4. 2 min skakanka 5. Wykroki chodzone Rx4.5/7.5x20/6.5x15/6.5x10 Rx4.5 / 6.5x20/5.5x15/4.5x10 6. Wypady z przeskokiem 10x/nogę 7. 2 min skakanka 8. Martwy ciąg sumo Rx26/41x19/37x

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 7371 Data: 2013-04-19 23:54:01 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy Masa ... Masa czy Redukcja??? :-)

    Post
    Ladies SFD

    enniku. Treningi byly, miska czysta, czytalam Wasze dziennikii doksztalcalam sie ale jakos nie chcialo mi sie pisac w moim dzienniku }:-( no wiec... PIATEK 4 maj TRENING: 100 skakanka - nogi wyskoko 20x podciaganie NN do klatki na kawce 90 skakanka - kolana wysoko 20x wznosy NN z pilka 80 skakanka - k.w. 20x naprzemienne wymachy NN w bok ze sztanga

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 13300 Data: 2012-05-12 00:32:46 Liczba szacunów: 0