SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

gole dupy

  • Brak Libido Brak Popędu

    Post
    Doping
    PRO

    Jeśli Ci zależy na zdrowiu to napisz szczerze: czy w tej swojej robocie non stop oglądasz laski i gołe dupy? Czy oglądasz porno?

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-18 21:58:30 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 16:23:40 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 16:40:57 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 18:34:13 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-23 00:23:56 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ...Thermogenics investigator... ...Jesus Christ forga

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-21 23:02:54 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie" BUHAHHA nie no nie moge z tego zdania się na głos smieje buhahhaahhahhhaah ...Thermogenics investigator... ...Jesus Christ forgave the bastards. But I can't. I hate them....

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-21 23:17:17 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-21 23:22:24 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-21 23:29:43 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z twojego postu nie wynikało że ogląda film porno. Cytuję: "A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? " Dla mnie to oglądanie tuż przed treningiem (krótki odstęp czasowy), a więc raczej pismo erotyczne niż film. Nei pisze nic o filmie czy pobudzanie się w inny sposób. Jeśli oglądanie filmu

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-21 23:45:36 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 07:40:23 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 16:48:38 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 19:57:02 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 21:05:16 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 21:27:35 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 21:46:40 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 21:59:25 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 22:59:53 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 23:44:26 Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pytanie dosc smieszne ale moze to kogos zaciekawi i zdola mi odpowiedziec na pytanie!!!!!!!1 Od razu napisze Nie smiac sie ze mnie!!!!!!! A chodzi mi o to czy jak se obejrze gole dupy przed treningiem to cos polepszy czy nie ??? Bo wydziela sie testosteron no wiecie o co mi biega hehehehe" ==== modka działu fitness ==== "kawa bezkofei

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-22 23:54:31 Liczba szacunów: 0