SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

ułozony nowy plan-- poprawcie i ocencie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 937

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 198 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1720
Plan

poniedziałek/ sroda
Klatka:
Wyciskanie sztangi płasko 10x8x6
Rozpietki naławce poziomej 8x8x8
Plecy:
Wiosłowanie hantlami 10x8x6
Barki:
Wyciskanie sztangi zza głowy 10x10x8
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 8x8x8
Triceps:
Prostowanie hantli 8x8x8
Biceps:
Uginanie ze sztangą 10x8x6
Nogi:
Przysiady ze sztangą 12x10x8


Sobota

Klatka:
Wyciskanie sztangi w skosie górnym
10x8x6
Wyciskanie sztangi w skosie dolnym
10x8x6
Plecy:
Podciąganie na drążku szerokim nachwytem
Srugsy 8x8x8
Barki:
Wyciskanie hantli 10x8x6
Unoszenie sztangielek bokiem 6x6x6
Triceps
Wyciskanie sztangi "francuskie"leżąc
Biceps:
Uginanie ramion z hantlami młotkowo 10x8x6

masa!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 198 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1720
tylko jak w typie fbw jest z ciezarem?
jak go dodawac by serie były pełne itd by wiedzieć czy rośnie siła

masa!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 212 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1197
hm, chodzi Ci o to aby zobaczyc czy sila jakas wchodzi ?

Poprostu nakladasz ciezar taki abys zrobil na poczatku 10-12 powtorze, dokladasz i robisz mniej, np 8-10 nakladasz cos jeszcze i znow 6-8, z czasem t tym ciezarem co robisz 6-8 powtorzen zrobisz 12, i znow dolozysz do tego i mniej powtorzen :)

Jezeli chcesz raczej w 'wiekszosci' na sile, to robisz w granicy do 6 powtorzen, i stosuj progresje

Traw meksykańskich garść... przyprawiła mnie o lot bez tchu
O stan na podobieństwo snów...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 158 Wiek 22 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 853
może wiek staż ?

pozdr.

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2124 Napisanych postów 37299 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264692
Wiek podejzewam z nicku ze 17/18 latek. Ale bardziej waznym elementem w tym wypadku jest staz?

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 198 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1720
wiek 18 lat. starz roczek. zaczełem złym planem i prawie roczek bezsensownego cwiczenia

masa!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 198 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1720
i czy ten plan jest dobry

masa!!!

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2124 Napisanych postów 37299 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264692
Wez z podiweszonego ciezsza wersje zaczynajaca sie od nog, moze byc ta z elementami dynamiki :p

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 198 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1720
zalezy bardziej mi na masie gornej cześci ciała

masa!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 198 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1720
wiecjak z tym moim planem?? bo nie jestem pewny do konca czy cos zmienic czy nie

masa!!!

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2124 Napisanych postów 37299 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264692
By dobrze rosla gora, musisz pobudzic organizm do wydzielania harmonow anabolicznych. By to zrobic wlasnie na poczatek dajesz nogi i plecy, ktorych cwiczenie w najwiekszym stopniu powoduje wyrzut hormonow anabolicznych. (Nie na darmo istnieje powiedzenie, ze bicepsy rosna dzieki przysiadom)

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc dla początkującego

Następny temat

Trening aerobowy + masa. HELP

Gabriela Bregin - ocena sylwetki Gabriela Bregin - ocena sylwetki Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Ronnie Coleman trenuje na szpitalnym łóżku! Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina Hormonalna regulacja łaknienia i otyłości: grelina Bezdomny kulturysta z Paryża Bezdomny kulturysta z Paryża Legalny "Snickers" Legalny "Snickers" Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Jaką sałatę wybrać? Sałaty - porównanie okiem dietetyka Czy dbasz o swoje nerki? Czy dbasz o swoje nerki? Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak Czy jesz za dużo cukru? 6 niepokojących oznak