SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

jaki kolejny trening?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 690

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 516 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3867
siema,skonczylem 6tygodniowy trening i chcialbym zrobic nowy nadal cwiczac na mase i nie wiem jak sie do tego zabrac,myslalem nad zmniejszeniem ilosci powtorzen ale zwiekszenie ciezaru ale tez nie wiem jak do tego podejsc (priorytet klata):

teraz klate zrobilem planem:
wyciskanie hantli lezac 12/10/8/8 -21kg,24kg,27kg,30kg
wyciskanie hantli na skosie w gore 30 stopni - 18kg,21kg,24kg,27kg
krzyzowanie linek 3x10 staly ciezar

teraz chcialbym robic na sztandze mnijsza ilosc powt. ale wiekszy ciezar myslicie ze to dobry pomysl?? jezeli nie to poradzcie cos innego z gory dzieki pozdro

:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 160 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6842
Zrob sobie:
wyciskanie sztangi plasko 12-10-8-6
wyciskanie sztangi skos 12-10-10-8
rozpietki 3x 12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 516 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3867
przed tym treningiem robilem wlasnie takim jakim napisales i nie bylo efektow dlatego teraz chcialbym cos pokombinowac z powtorzeniami a nie ciagle 12/10/8/6

:)

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1677 Napisanych postów 42259 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 334848
Zrób sobie tak
Wyciskanie sztangi płasko 10/8/8/8 progresja
wyciskanie hantli skos ( mozesz dac supinacje) 12/10/8
Rozpiętki 10/8/8 stały cięzar lub przenoszenie hantli w poprzek ławki

Moze trening masz dobry ale dieta kuleje i w tym tkwi brak przyrostów

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 516 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3867
nawet gdyby byl dobry to i tak musze go zmienic bo nie bede caly czas robil tak samo, spobuje tych mniejszych ilosci powt. tak jak pisales i zobaczymy co z tego bedzie :) dzieki

:)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1740 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17642
podaj pierw coś o sobie
i daj poprzedni trening
a nie tak prosto z mostu

Destiny is in your hands.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 516 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3867
plan ktory wlasnie skonczylem po 6 tygodniowym cyklu :
wyciskanie hantli lezac 12/10/8/8 -21kg,24kg,27kg,30kg
wyciskanie hantli na skosie w gore 30 stopni - 18kg,21kg,24kg,27kg
krzyzowanie linek 3x10 staly ciezar

przed tym cwiczylem planem:
wyciskanie sztangi plasko 12/10/8/6
wyciskanie hantli na skosie 12/10/8/8
rozpietki 3x10

staz 1,5 roku z przerwami
wiek 19
waga 67
wzrost 174

:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jakie cwiczenie dorzucic na nogi?

Następny temat

Plan treningowy

Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Doping mózgu - suplementy dla studentów Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Wywiad z Natalią Czajkowską