SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co kupić do siłowni w domu

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2283

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Mawashi z działu Trening w domowych warunkach.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 96
hej jak widać jestem dość zielony w tym temacie chciałbym się dowiedzieć co warto na początku kupić do domowej siłowni żeby móc ćwiczyć jak największą partię mięśni jedyny problem to brak miejsca kasę jakoś jeszcze zniosę natomiast np. atlas odpada właśnie z powodu miejsca może ławeczkę plus sztangę co wy na to z góry dzięki za odp
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1676 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 25938
regulowana lawka, stojaki, hantle, sztanga prosta, drazek do podciagania...to minimum
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 278
Zgadzam się z przedmówcą , a właśnie jeśli mowa o drążku to najlepsze na brak miejsca są drążki montowane do sufitu super sprawa bo nie zajmują cennego miejsca. Polecam, sam mam taki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 578 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8372
Ławka regulowana, sztanga, para sztangielek, gryf prosty (możesz też kupić do tego mocno łamany lub lekko), możesz modlitewnik no i drążek (ja polecam rozporowy).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 96
ok dzięki za pomoc jakby co to jeszcze bd pytać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący