SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRUDNY PRZYPADEK ?!DLA FACHOWCÓW?!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1981

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
WITAM JESTEM POCZĄTKUJĄCY !!!POKRÓTCE OPISZĘ MÓJ PRZYPADEK MAM 23 LATA WZROST 182 CM WAGA 75 KG SPRAWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA BLISKA ZERU (PRAKTYCZNIE JUŻ OD PODSTAWÓWKI )MOJE PYTANIE BRZMI NASTĘPUJĄCO OD CZEGO POWINIENEM ZACZĄĆ Z MOIMI POWIEDZMY SKROMNYMI WARUNKAMI FIZYCZNYMI I PO TAKIM ZASTOJU ORAZ Z TAK NISKĄ OGÓLNĄ SPRAWNOŚCIĄ ?BIJĘ SIĘ W PIERŚ I ŻAŁUJĘ ŻE SIĘ DO TAKIEGO STANU DOPROWADZIŁEM CHCĘ SIĘ WRESZCIE ZABRAĆ ZA SIEBIE I ODDALIĆ WIZJĘ KALECTWA NA KTÓRĄ PRZEZ TYLE LAT SIĘ SKAZYWAŁEM MIEDZY INNYMI PRZEZ LENISTWO !!!

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 75

Wzrost: 182

Cel treningowy: rzezbienie ciala i przyrost masy

Staż treningowy na słowni: BRAK

Uprawiane inne sporty: MARSZ

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): BRAK

Dieta: WEDLE ZALECEŃ

Przeciwskaznania medyczne: RACZEJ BRAK

Zażywane suplementy: BRAK
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
OK THERM DZIĘKI ZA WYJAŚNIENIA !!! A JAKIE ĆWICZENIA DLA NOWICJUSZA CZYLI DLA MNIE PROPONUJESZ ? TYLE JEST TYCH POSTÓW I PROPOZYCJI ĆWICZEŃ ŻE NIE WIEM CO DLA MNIE BĘDZIE ODPOWIEDNIE OCZYWIŚCIE JAK MOŻESZ OPISZ ILE MA BYĆ PODNOSZEŃ ITP ILE CZASU MA TRWAĆ TAKI TRENING BO JA NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA Z GÓRY DZIĘKI !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący