SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siłownia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 436

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 18 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 392
Od jakiego roku życia rozpocząć przygodę z siłownią i ciężarami?
Planuję do 16 roku życia ćwiczyć z masą własnego ciała(pompkibrzuszki,przysiady,podciąganie) i potem zacząć z siłownią. Czy to będzie dobry plan? Używam planów ze strony 100pompek.pl i tych powiązanych. Słyszałem, że są to słabe treningi, ale dobrze mi się z nimi ćwiczy więc zamiast rezygnować może zmienić coś?

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1508 Napisanych postów 25779 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 436029
Trening z obciążeniem własnego ciała możesz już śmiało zacząć.

Dietetyk ( kontakt tylko prywatnie )

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98
Witam, dziwne to forum, nic nie mogę znaleźć więc zapytam tutaj. Jak uważacie czy wystarczy robić przez 5 dni w tygodniu np poniedziałek klatka wtorek barki itd czy np jak zrobię w poniedziałek klatkę to będzie ona 6 dni odpoczywać i będzie to za dlugo co nie da znaczących efektów? to samo tyczy się innych partii mięśni, że każda partia będzie miała 6 dni przerwy między kolejnym wysiłkiem ( nie licząc tego który jest podczas ćwiczenia jednych parti zawsze pracują mięśnie z innych parti) czy np zrobić w poniedziałek klatkę z bicepsem wtorek plecy z tricepsem środa barki i nogi i od czwartku od nowa klatka i biceps? nie mówię o brzuchu bo to norma ze sie go robi codziennie po trosze :) czekam na wskazówki, Pozdrawiam
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84553
załóż SWÓJ WŁASNY temat a nie robisz komuś bałagan!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98
masz rację przepraszam..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 342
hmmm koles ale moze byc jeden problem moze byc tak ze nie dasz rady uniesc wlasnego ciala bo zes zaciezki i co zrobisz? np. podciaganie na drazku szerokim podchwytem bo ja tylko 9 razy max sie podciagne :) wiec troszke pomysl chyba ze zes lekki jestes to nie ma problemu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 548 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5353
oczywiście zacznij od treningu z własnym ciałem... te plany to nie jest dobre rozwiązanie ale na sam poczatek jak nie chcesz isc na siłownie to chyba lepsze to niż nic... pamietaj o rozsądnej regeneracji i odżywianiu... TomaszNZm to początkujący według Ciebie od razu robią kilka serii po 15 pow? no sądze że nie... jak na pierwszy raz 5 razy sie podciągnie to nie jest źle...

nic nie motywuję nas tak jak ludzie którzy w nas nie wierzą

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siemka mam pytanie

Następny temat

Ocena treningu

Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Jaglane Rafaello w wersji fit Jaglane Rafaello w wersji fit Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Kaja Rybicka - ocena sylwetki Kaja Rybicka - ocena sylwetki Migrena a dieta - co jeść a czego unikać? Migrena a dieta - co jeść a czego unikać? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Ten przyrząd pozwoli ci schudnąć bez ujawniania Twojej wagi Ten przyrząd pozwoli ci schudnąć bez ujawniania Twojej wagi Pamela powiedziała TAK! Pamela powiedziała TAK!