SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Siłownia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 395

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 17 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 392
Od jakiego roku życia rozpocząć przygodę z siłownią i ciężarami?
Planuję do 16 roku życia ćwiczyć z masą własnego ciała(pompkibrzuszki,przysiady,podciąganie) i potem zacząć z siłownią. Czy to będzie dobry plan? Używam planów ze strony 100pompek.pl i tych powiązanych. Słyszałem, że są to słabe treningi, ale dobrze mi się z nimi ćwiczy więc zamiast rezygnować może zmienić coś?

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1274 Napisanych postów 24327 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 354336
Trening z obciążeniem własnego ciała możesz już śmiało zacząć.

Dietetyk - konsultacje dietetyczne (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98
Witam, dziwne to forum, nic nie mogę znaleźć więc zapytam tutaj. Jak uważacie czy wystarczy robić przez 5 dni w tygodniu np poniedziałek klatka wtorek barki itd czy np jak zrobię w poniedziałek klatkę to będzie ona 6 dni odpoczywać i będzie to za dlugo co nie da znaczących efektów? to samo tyczy się innych partii mięśni, że każda partia będzie miała 6 dni przerwy między kolejnym wysiłkiem ( nie licząc tego który jest podczas ćwiczenia jednych parti zawsze pracują mięśnie z innych parti) czy np zrobić w poniedziałek klatkę z bicepsem wtorek plecy z tricepsem środa barki i nogi i od czwartku od nowa klatka i biceps? nie mówię o brzuchu bo to norma ze sie go robi codziennie po trosze :) czekam na wskazówki, Pozdrawiam
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1382 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 84553
załóż SWÓJ WŁASNY temat a nie robisz komuś bałagan!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 98
masz rację przepraszam..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 106 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 342
hmmm koles ale moze byc jeden problem moze byc tak ze nie dasz rady uniesc wlasnego ciala bo zes zaciezki i co zrobisz? np. podciaganie na drazku szerokim podchwytem bo ja tylko 9 razy max sie podciagne :) wiec troszke pomysl chyba ze zes lekki jestes to nie ma problemu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 548 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5353
oczywiście zacznij od treningu z własnym ciałem... te plany to nie jest dobre rozwiązanie ale na sam poczatek jak nie chcesz isc na siłownie to chyba lepsze to niż nic... pamietaj o rozsądnej regeneracji i odżywianiu... TomaszNZm to początkujący według Ciebie od razu robią kilka serii po 15 pow? no sądze że nie... jak na pierwszy raz 5 razy sie podciągnie to nie jest źle...

nic nie motywuję nas tak jak ludzie którzy w nas nie wierzą

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siemka mam pytanie

Następny temat

Ocena treningu

Błędy początkującego: nabijanie kilogramów na wadze Jak zadbać o dłonie? 14-15.10.2017 Międzynarodowy Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness - WYNIKI Fit ryż z dodatkami Produkty, które niszczą Twój wygląd i samopoczucie Jakie ryby jeść? Urodziny Kasi Dmochewicz Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż!