SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc . POCZĄTKUJĄCA !

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1241

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 55
Witam

Z góry przepraszam, jeśli temat już był poruszany..

Otóż mam mały problem

Z góry nadmienię że jestem kompletną amatorką, nie uprawiałam żadnych sportów...

Ważę 45kg przy wzroście 165cm..
Jestem szczupła, nie mam problemów ze skokami wagi ( ważę od ładnych paru lat wciąż tyle samo +-1kg)

Mój problem to: zaczynające "wiotczeć" uda i pośladki.



Moje pytanie brzmi: jakimi ćwiczeniami (najlepiej domowymi) można poprawić (czyt. ujędrnić) ww części ciała.

Nadmienię bo jest to pewnie istotne że kiepsko się odżywiam (jem co popadnie)

Stwierdziłam że muszę wziąć się za siebie więc zacznę odżywiać się prawidłowo ale ćwiczyć również bym chciała...


Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
Napisać jakie ćwiczenie pomogą mi ujędrnić uda + pośladki?

Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Kinga
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 6529 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36902
No taka prawda W tym poście jeszcze nie jest tragicznie, spodziewałem się 100 postów z czego 90 o treści "poka zdjecie to ocenimy i dobierzemy indywidualny trening" Tak już jest tutaj jak kobieta pisze hehe. A jak wstawia swoje zdjęcie to wszyscy na gg wołają

Gwjazdor pozwól że komentować nie będę
Pozwalam


szkoda że nie treningowy...
Gwjazdor się domyślać hrhrhr

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

...