SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PODSTAWY UKŁADANIA DIETY.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 572026

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 501
Dzięki wielkie! a powiedz mi jeszcze czy na śniadanie mogę zjeść np. garść musli? Bo dostałem 3 torby musli , ale jakies takie widze chyba lepsze bo ponad połowa to rodznyki, orzechy laskowe,migdały, płatki owsiane, nawet skórki z kokosa..? taki zestaw na śniadanie też może być czy raczej zostac przy tych jajka i pomidorach? A tak w ogóle to bardzo Ci dziękuję za pomoc! jestem początkujący..ale liczę że zdobędę swój cel.

jacob__w

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jajka musisz mieć, bo to bardzo dobre źródło białka. Musli możesz dodatkowo zjeść, jeśli potrzebujesz ww z rana.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 501
Dzięki Ci wielkie! za korektę i pomoc!! pozdrawiam

jacob__w

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 501
widzisz sklerotyk ze mnie... Miałem się pytać o te jajka..powiedz mi czy żółtka też mam jeść?? bo dużo osób pisze żeby jeść same białka... ale dlaczego?? co jest nie tak z żółtkiem??

jacob__w

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Nic nie jest nie tak. Ja jem całe jajka, z żółtkami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3231
i wszystko jasne:)

Zmieniony przez - gabbermaz w dniu 2010-02-06 22:48:01

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący