SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Meraviglia / Blog / Neverending story...

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19795

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
A jaki masz rower?
Interesuję się sprzętem rowerowym trochę może byś mi mogła doradzić
Ja buty SPD już mam - na początku poćwicz jazdę w takich butach, a potem jazdę w takich butach w terenie

We wrześniu nie wypięłam się w porę z pedałów i tak poleciałam, że sobie brodę rozwaliłam i mam taką wstrętną bliznę - rana była taka głęboka, że aż mięcho wylazło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53926
O moim rowerze nie ma co pisać, bo to staroć i myślę nad zakupem nowego, nie wiem jeszcze jaki będzie to konkretnie. Nie znam się, Twój mi się podoba
W butach SPD na spinnie już od jakiegoś czasu śmigam, ale w terenie jeszcze nie mialam okazji, nie mam nawet pedalów.
Wypinanie się natomiast nie stanowi dla mnie już problemów, a buciory bardzo sobie chwalę - ulatwiają prawidlowe kręcenie i pracę nóg Treaz nie wyobrażam sobie już jazdy bez tych butów

Meraviglia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
No Mera, tran masz kozacki, taki jak ja
Mollers trochę lepszy skład ma, ale Lysi też jest za***isty. Ja piję 2x po 10ml dziennie. Mnie tam smakuje, jeden i drugi kupuję owocowy więc nie jest źle
Poza tym jak Ci nie wchodzi to możesz do WPC lać, zawsze lepiej przejdzie

Zmieniony przez - Morales_37 w dniu 2010-01-31 19:12:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53926
Tran to w ogóle przekozacka sprawa.