SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Masa A Trening Piramidalny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7039

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 623
$iemka jestem tu nowy więc chciałbym sie przywitać :SIEMA.
A teraz do rzeczy mam pytanie:
czy gdy trenujemy na mase musimy stosować trening piramidalny(zwiekszanie ciezaru,mniejsza ilość powtórzeń w serii)
Z góry dzieki



PzDr

Ja Chce Byc Wielkiii!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25651
Możemy ale nie musimy

http://www.sfd.pl/temat162677/strona1/
Tu masz ciekawą dyskusje na temat tego czy wybrać progresje czy stąły ciężar
Ja osobiście wole stały ciężar ale to już sprawa indywidualna

EDIT: zapomniałem dodać SIEMA

Zmieniony przez - LukaszF w dniu 2005-03-10 20:42:30
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2044 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 23953
Nie, aczkolwiek jest to dobry sposób na owej masy zwiększenie Jednak nie działa to na wszystkich jednakowo.. A wiec mozna stosować stały cięzar. A czemu (jesli mozna spytac) ma słuzyc to pytanie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 623
jasne ,że można .
Gadałem ze znajomym i powiedział zebym stosował trening piramidalny.
niestety mam tylko ciezary na sztange o wadze:2x18kg,4x17kg,2x2kg,i gryf(rura zwykła) zabetonowana od srodka ktura ma ok 4 kg i nie moge za bardzo stosować tzw.progresji(chyba tak to sie pisze).
Bardzo Wszystkim dziekuja za odp.

PZDR .

PS. podoba mi sie na tym forum ta mina () Fayne to
1

Ja Chce Byc Wielkiii!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 623
Siemka ponownie.
Więc tak , nie moge za bardzo stosować tzw. progresji(chyba tak sie pisze he??),poniewaz wyciskam max 65 kg (1 powt.) a mam na sztange ciezary o wadze :2x18kg,4x17,5kg,2x3kg i ,,Sztanga"(zwykła rurka cienka zabetonowana) hehe dlatego pytałem bo nie mam tyle ciezarków zeby dostosować do "progresji"
dzieki za odpowiedzi
Pozdro*-)

PS.BArdzo podoba mi sie ten emot--------> .naprawde fayny

Ja Chce Byc Wielkiii!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 623
kurde sorka tylko słabo net chodzi iii wysłałem 2 wiadomosci naprawde przepraszam wszystkich uzytkowników

Ja Chce Byc Wielkiii!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 623
I Jeszcze Pytanko:Mianowicie Czy Przy sile masa tez rośnie??

Ja Chce Byc Wielkiii!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 602 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6818
I Jeszcze Pytanko:Mianowicie Czy Przy sile masa tez rośnie??
Jeśli zależy Ci nad tymi dwiema rzeczami to zrób trening masowo-siłowy

Będziesz?
BĘDE!!! Twardy jak Tomi Li Dżons w "Ściganym"!!! ;)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2044 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 23953
Wołek - czyli co masz na mysli?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 623
Dołączam sie do pytania .corleone.

Ja Chce Byc Wielkiii!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 623
Siemka mozecie mi ocenić planik nie bede zasmiecał forum tylko dam do tego tematu

Poniedziałek
Klata + Bic
1.wyciskanie sztangi na ławce poziomej-3x10-8 powt
2.Rozpiętki na poziomie 3x10-8
3.Przenoszenie hantla na lawce poziomej wzdłuż głowy 3x10-8
4.wyciskanie na ławce poziomej (lezenie oczywiscie) w waskim uchwycie3x10-8

Bic
1.Unoszenie przedramion ze sztanga podchwytem stojąc 3x10-8
2.Unoszenie hantli w uchwycie młotkowym 3x10-8
3.-//- hantli w podporze o kolano 3x10-8


Środa:
Plecy + Tric
1.Wiosłowanie Sztangą w opadzie 3x10-8
2.Wiosłowanie Sztangielką w opadzie tułowia 3x10-8
3 .Podciaganie konca sztangi 3x10-8
4.Martwy Ciąg 3x10-8

Tric
1.wyciskanie francuskie sztanga 3x10-8
2.Wycisk. FRancuskie jednorącz 3x10-8
3.Prostowanie ramiom ze sztangielka w opadzie tułowia 3x10-8



Piątek
Barki + Przedramiona
1.Szrugsy 3x15
2.Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x10-8
3.Unoszenie Sztangielek bokiem w góre 3x10-8
4.Podciaganie sztangi wzdłuż tułowia 3x10-8

Przedramię
1.Uginanie nadgarstków w siadzie nachwytem3X10-8
2.Uginanie nadgarstków w siadzie podchwytem3x10-8

Ja Chce Byc Wielkiii!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mocno odstające łopatki...:( co robic ??

Następny temat

Problemy z planem treningowym na mase:/

Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej