SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gainer

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1865

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 101 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2836
Witam, pisze z pytaniem dotyczącym gainera.
Jestem amatorskim piłkarzem i mam dwa treningi w ciągu tygodnia. Zazwyczaj wtorek i czwartek godz.18
W niedziele przeważnie godzina 11 lub 13 mecz.
Wzrost około 183 cm, waga ok. 68

Chciałbym przybrać na masie, zwiekszyc sile i czy stosowanie gainera pomoże mi podczas odpowiedniej diety i treningów piłkarskich?
Brałbym 3 porcję dziennie w dni treningowe:
Rano po śniadaniu (zazwyczaj płatki z mlekiem), godzinkę przed treningiem (pożywienie się przed treningiem) oraz przed spaniem (ok. 21-22)

W dni nie treningowe brałbym tylko po przebudzeniu i przed spaniem.
Wiadomo, że to też zależy od treningu wiec nasz trening wygląda tak, że rozgrzewka, przebiegniecię 2 kółek stadionu, bieganie pod górkę małymi kroczkami, sprinty, strzały na bramki, udoskonalenie podań, rzutów różnych, ćwiczenia grzbietowe etc. Trening dość męczący.

Mogę oczywiście dołożyć do tego po treningu 2 serię po 15 pompek, brzuszków i przysiadów.
Czy taki trening będzie odpowiedni na przybranie masy mięśniowej, zwiększenie siły?

Oczywiście przykładowo podczas meczu będę brał dwie porcję rano i wieczorem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12097 Napisanych postów 160557 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234920
troche podchodzisz do tematu chaotycznie