SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Domowy plan do poprawy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 646

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Waga

61

Wzrost

170

Cel treningowy

masa i siła

Staż treningowy na siłowni

0

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Sztangielki

Dieta

Jest
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, jestem początkujący i ułożyłem sobie plan treningowy, który mogę wykonywać w domu gdyż siłownia odpada niestety. Na razie dostęp mam jedynie do sztangielek 2x5kg, 2x10kg, 1x12kg ale niedługo może dokupię dodatkowe obciążenia.
Do tego co 2-3 dni biegam i czasem jeżdżę na rowerze stacjonarnym. W weekendy również podciągam się na drążku.

Poniedziałek:
Klatka:
Pompki z obciążeniem 5kg (nogi na podwyższeniu) – 3 x 10
Pompki z obciążeniem 5kg (ręce na podwyższeniu) – 3 x 10
Rozpiętki 10kg na rękę – 4 x 8
Wyciskanie sztangielek 10kg na rękę - 4 x 12

Triceps:
Pompki odwrotne z obciążeniem 5kg – 5 x 12
Wyciskanie francuskie jednorącz siedząc 5kg – 4 x 8
Pompki na pięściach

Wtorek:
Barki:
Arnoldki 10kg na rękę – 5 x 10
Boczne unoszenie sztangielek stojąc (standing dumbbell side laterals) 5kg na rękę – 4 x 10
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia siedząc 5kg na rękę – 4 x 10
Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia 10kg na rękę – 4 x 8

Nogi:
Przysiady bułgarskie ze sztangielkami 20kg razem – 4 x 10
Przysiady ze sztangielkami 20kg razem 4 x 12
Wspięcia na palce ze sztangielkami 20kg razem 4 x 15

Środa:
Plecy:
Wiosłowanie sztangielkami 10kg na rękę – 4 x 10
Boczne unoszenie sztangielek stojąc z lekkim pochyleniem (ręce zgięte w łokciach 90°) 10kg na rękę – 4 x 8
Wiosłowanie sztangielką jednorącz (podpierając się drugim łokciem o nogę) 12kg – 4 x 12
Shrugsy 10kg na rękę 4 x 12 a po tym bez przerwy