SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2113

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 285
Cześć!
W temacie diet i treningów jestem dość zielona, dlatego postanowiłam poprosić trenera o pomoc w rozpisaniu diety i planu treningowego, ale mam co do tego małe wątpliwości, dlatego byłabym bardzo wdzięczna jakby ktoś z Was mógł rzucić okiem na te rozpiski.
Teraz leci dopiero 4 tydzień moich zmagań z dietą. Przez pierwsze 2 tygodnie waga poszła w dół o 2kg. w obwodach w pasie -4cm i w klatce -2cm, od tamtego momentu nic.

Kilka chyba przydatnych informacji o mnie i niżej rozpiska diety.

Płeć: kobieta
Wiek: 20
Waga: 58kg
Wzrost: 167cm
Obwody:
• Uda: 50 cm
• W pasie na wysokości pępka: 80 cm
• Biodra: 94 cm
• Klatka piersiowa: 88 cm
• Bicepsy: 28 cm

Dieta:

Białko
Do wyboru:
• 162 g białej ryby (dorsz, halibut)
• 120 g łososia dzikiego
• 120 g twarogu półtłustego
• 2 jaja kurze
• 144 g serek wiejski
• 66 g makreli wędzonej
• 114 g tofu
• 120 g soczewicy (należy dodać 10 g orzechów lub 8 g oliwy z oliwek lub innego tłuszczu)
• 78 g soi
• 230 g jogurt naturalny
• 84g fileta z indyka/kurczaka
• 78g chudego mięsa wołowego/cielęcego/wieprzowego

Węglowodany

• 30 g dowolnej kaszy
• 30 g dowolnego ryżu
• 30 g dowolnego makaronu
• 120 g ziemniaków
• 30 g płatków jaglanych
• 30 g płatków owsianych
• 45 g dowolnego pieczywa na zakwasie
• 3 wafli ryżowych

Tłuszcze

• 6 g oleju lnianego
• 6 g oleju słonecznikowego tłoczonego na zimno
• Oleje stosować zamiennie lub po 5 g mieszając
• 6 g oliwy z oliwek
• 9 g masła
• 9 g majonezu
• 30 g śmietany 18
• 18 g sera żółtego pełnotłustego
• 9 g orzechów

Błonnik

• 180 g dowolnych warzyw (wyłączając kukurydzę, ziemniaki i rośliny strączkowe)
• 180 g owoców (arbuz, melon, maliny, poziomki, porzeczki, grejpfrut)