Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Co robić, aby nabrać masy mięśniowej dobrej jakości

ozix56

Wysłana - 10 lutego 2010 01:04    Edytuj Cytuj

Sprawdź swoje BMI

Witam.

Zrobiłem sobie ostatnio 2 miesięczną przerwę na siłowni, po cyklu kreatynowym.
Moim celem jest zdobycie wysokiej jakości masy mięśniowej w terminie od końca lutego do początku lipca.

Mój trening do tej pory wyglądał w następujący sposób:

poniedziałek:
klata, biceps

środa:
plecy, triceps

piątek:
barki, brzuch

Przez mój ostatni cykl kreatynowy trwający 1,5 miesiąca z treningu na trening poprawiałem wciąż swoje wyniki.

DIETA:
Tosty, chleb, w miare przyzwoite obiady składające się z ziemniaków i mięsa, oraz uzupełnienie tego gainerem i białkiem.
Wiem, że nie jest najciekawsza, ale jestem studentem i nie mieszkam w domu.

Przez długi okres czasu swojej pracy na siłowni nie rosłem wiele na wadze, ale moje mięśnie były dość wyraźne i dobrze ukształtowane (tzn. fajny zarys był). Ostatnimi czasy przybrałem trochę na wadze a moje mięśnie stały się gorsze.

Chciał bym fajnie ukształtować te wszystkie najważniejsze partie mięśniowe jak klatka, plecy, brzuch, barki, biceps a zarazem trochę jeszcze przybrać na wadze.

Ma ktoś może jakiś pomysł?

Z góry dzięki.

Zmieniony przez - ozix56 w dniu 2010-02-10 01:06:12

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 10 lutego 2010 10:51 
W większości przypadków polecamy:

Ultralife - Nox pump xtreme

CENA: 5.00zł
Olimp - T-100

CENA: 89.00zł
Nutrend - Flexit drink

CENA: 46.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

Hubert81

Wysłana - 10 lutego 2010 10:51    Edytuj Cytuj
W tych "najważniejszych" partiach pominąłeś nogi, zresztą na treningu widzę także je pomijasz. Trening nóg to klucz do rozwoju proporcjonalnej muskulatury.