SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robić, aby nabrać masy mięśniowej dobrej jakości

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6053

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 41 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 295


Witam.

Zrobiłem sobie ostatnio 2 miesięczną przerwę na siłowni, po cyklu kreatynowym.
Moim celem jest zdobycie wysokiej jakości masy mięśniowej w terminie od końca lutego do początku lipca.

Mój trening do tej pory wyglądał w następujący sposób:

poniedziałek:
klata, biceps

środa:
plecy, triceps

piątek:
barki, brzuch

Przez mój ostatni cykl kreatynowy trwający 1,5 miesiąca z treningu na trening poprawiałem wciąż swoje wyniki.

DIETA:
Tosty, chleb, w miare przyzwoite obiady składające się z ziemniaków i mięsa, oraz uzupełnienie tego gainerem i białkiem.
Wiem, że nie jest najciekawsza, ale jestem studentem i nie mieszkam w domu.

Przez długi okres czasu swojej pracy na siłowni nie rosłem wiele na wadze, ale moje mięśnie były dość wyraźne i dobrze ukształtowane (tzn. fajny zarys był). Ostatnimi czasy przybrałem trochę na wadze a moje mięśnie stały się gorsze.

Chciał bym fajnie ukształtować te wszystkie najważniejsze partie mięśniowe jak klatka, plecy, brzuch, barki, biceps a zarazem trochę jeszcze przybrać na wadze.

Ma ktoś może jakiś pomysł?

Z góry dzięki.

Zmieniony przez - ozix56 w dniu 2010-02-10 01:06:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 304533