SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

xanuskaax / redukcja tłuszczu na siłowni

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3410

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
Witam was.

Chciałabym abyście mi doradzili jakie ćwiczenia najlepiej robic na siłowni, na jakich przyrzadach i ile czasu by schudnac..

Chodze juz na silownie ponad miesiac. Zazwyczaj3-4 razy w tyg. Poswiecam na to mniej wiecej 1,5 godz.
Zawsze moj trening wyglada tak samo. Nie wiem czy to dobrze czy źle.Czy poinnam cos zmieniac czy sie tego trzymac i zwiekszac wycilek.
Na poczatek chodzilam na orbitreka. Na silowni ktorej bylam dotychczas byl taki program loss weight to sobie go dawalam. a teraz na obecnej silowni go nie ma nie wiem ktory porgram mam uzywac ktory jest najlepszy. Na orbitreku zawsze cwiczylam 20 min.
Potem robilam cwiczenia na roznych przyrzadach na uda i brzuch i troche ochlonelam.. a na koniec zawsze biegi 20 min. 2 pierwsze minuty chodzilam na predkosci 6km/godz a potem 10 min truchtem okolo 7,3 km/h i na koniec dawalam sobie 8,5 km/h

Czy to jet dobry trening czy powinnam cos zmienic??

Zalezy mi glownie na schudnieciu z brzucha i ud.. mam bardzo duze uda i wystajacy brzuszek. Boczki juz zrzucilam. Nie wiem co jest najlepsze dla mnie by zrzucic tluszcz z ud.

Prosze doradzcie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94708
a jakie robiłaś ćwiczenia na maszynach?
ćwiczyłaś coś wcześniej?
ktoś Ci układał plan, czy sama to zrobiłaś?

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
sama sobie to wymyslilam.
hmm uda to wyoychalam ciezary na zewnatrz na drugim zas do srodka sciskalam, potem platforme wypychalam nogami, i na drugim urzadzeniu zas siebie cala wypychalam odpijajac sie z platformy, no i takie ze sie kladlam i unosilam zgieta noge do tylu z jakims ciezarem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Lady M Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 81 Napisanych postów 19441 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94708
znaczy sie w ogóle góry ciała nie ćwiczyłaś? to tak sie nie robi, ćwiczymy ZAWSZE całe ciało

generalnie z fatem to jest tak, że zawsze najbardziej opornie schodzi z miejsc, gdzie nam najbardziej - wizualnie i mentalnie - przeszkadza ja np. mam tak, że żeby mi sie tyłek i uda ruszyły, to musze mieć góre ciała bezcyckową i generalnie wysuszoną na wiór

generalnie pomogłoby nam, jakbyś wypełniła ankiete: http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html i wrzuciła jakieś foty sylwetki

Zmieniony przez - Lady M w dniu 2010-11-16 19:37:25

"No matter your goal, achieving it always starts with belief
- do not underestimate the strength within."

http://www.sfd.pl/Lady_M/_The_only_limit,_is_the_one_you_set_yourself_-t958189.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22


Wiek : 21
Waga : 74
Wzrost : 167
Obwód w biuście : 97
Obwód pod biustem : 87
Obwód talii w najwęższym miejscu : 85
Obwód na wysokości pępka : 102
Obwód bioder :112
Obwód uda: 64
Obwód łydki: 40
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda i brzuch
W którym miejscu najszybciej chudniesz : nie wiem
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłwonia 3-4 razy w tygodniu po 1,5 godz
Co lubisz jeść na śniadanie: płatki owsiane z mlekiem 0,5%
Co lubisz jeść na obiad : zależy co jest ale staram sie nie jest smażonego a jeść gotowane mieso piers z kurczaka i warzywa
Co jako przekąskę : salatka lub kanapki z ciemnego pieczywa
Co jako deser : jablko lub jogurt
Ograniczenia żywieniowe : ??
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: silownia i fitness
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : aktualnie EndoBurn firmy BSN
Stosowane wcześniej diety : troche bialkowa ale krótko

a to moja sywletka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
chyba kijowo foto widac :( jak cos podaje stronke http://i54.tinypic.com/2zxvz0j.jpg 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49617 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Wrzuć mi Twoje menu z całego dnia. Zobaczę co jesz i co można poprawić. Napisz mi każdy posiłek, o której porze go jesz, jakie ilości.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22
ok to dzis tak:
Rano o 7 płatki owsiane z mlekiem
Potem koło 10 2 kromki z chleba z maki zytniej z serkiem topionym
Koło 13 zjadłam kromke z pieczarkami samymi i kromke z pasztetem
Potem wypiłam sok witaminke
Kolo 16:30 zjadłam miseczke zupy ogórkowej
I o 20:00 tak samo płatki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49617 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
No jest tak jak się spodziewałem, TRAGEDIA!
Więc zaczynamy od śniadania. Płatki owsiane są oczywiście OK, mleko też. Dodaj do tego choć 3-4 orzechy włoskie. Dobrze będzie jak zjesz jeszcze jedno jajko i warzywa. To będzie pełne śniadanie.
Serek topiony, pasztet - to fatalny wybór. Chleb z mąki z pełnego przemiału jest OK. Do tego kawałek mięsa, 3-4 orzechy włoskie i warzywa.
Kolejny posiłek może być taki sam.
Obiad - sama zupa ogórkowa jest za słaba. Powinnaś zjeść kaszę/ryz brązowy, kawałek mięsa/ryby, warzywa i do tego kilka orzechów lub oliwę z oliwek.
Na koniec dnia zjedz kawałek twarogu, z warzywem i oliwą.

To tak mniej-więcej powinno wyglądać. Dodaj tran do stałej suplementacji, codziennie małą łyżeczkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49617 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć

Odnośnie treningu: proponuję Ci zacząć od podstaw, tak jak powinno to wyglądać. Czyli zacznij od treningu obwodowego na maszynach. Tutaj jest wszystko ładnie opisane:

http://www.sfd.pl/-t92199.html

Po prostu wybierz sobie jeden program i ćwicz wg niego. Po treningu siłowym wykonaj trening aero na orbim, rowerku, bieżni etc. przez 20 minut.

A tutaj lektura dla Ciebie
http://www.sfd.pl/-t585708.html

Gdyby coś było w tej kwestii niejasne, pytaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 160
czytaj etykiety- zawartość tłuszczu w produktach nie powinna być większa niż 2%, mleko-0,5 %, pasztety odpadają, mięso zamiast smażyć można dusić na wodzie...

Krew, pot i łzy=udany trening

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Aqua aerobik- czy naprawdę można zrzucić parę kilogramów

Wheya