Arni997 wie co mówi. A pozatym Kelton, to nie sklep z bułkami, sądzę ze spawy są ok. Spójrz na sprzęt i jego cenę, masz kasę to bierz HESa jego ławkę za 3tyś zł, w Keltonie identyczna 300zł niczym jej nie ustępuje. :) pozdr wpadki to nawet w piekarni się zdarzają :P
Ernix86: Witaj, Widzisz wzrost zamówień, to dla nas wielka satysfakcja - bo świadczy o tym, że produkujemy fajny sprzęt kulturystyczny. Ale przyczynił on się także do wyczerpania zapasów magazynowych - oczywiście cały czas uzupełniamy braki, otwarta kolejna linia produkcyjna w szybkim czasie przyniesie efekty, zresztą już je widać. NIe widziałam [...]
quality06: Witaj, o tych rurkach zapominamy, dostaniesz nowe. Brakujące elementy wysyłamy pocztą, powinny już do ciebie dotrzeć. Serdecznie Cię pozdrawiam BOK Kelton
r3mik Bardzo mała wytrzymałość ławki , wąski rozstaw stojaków Ja Tobie polecę coś Z Keltona Zajrzyj na www.kelton.pl nasze ławki wytrzymują po 500kg Pozdrawiam Duda
Zawodny: Cieszymy się że jesteś ze sprzętu zadowolony. Zadzwoń do nas rozwiązemy problem z zamontowaniem tapicerki, jak czegoś ci brakuje to doślemy, czasem coś może "wylecieć" z paczki podczas transportu. Serdecznie pozdrawiam BOK Kelton
denwerek: Witam, prawdopodobnie dlatego pytasz o czas realizacji zamówienia, gdyż z moich postów wynika, że zwiększa się nam cały czas ilość zamówień, przez co wydłużamy czas realizacji.. Jeśli chodzi o wybrane przez Ciebie sprzęty są one całkowicie dostępne. Musze jeszcze sprawdzić czy wybrany przez Ciebie kolor tapicerki wpłynie na realizację [...]
denwerek: Witaj , moje wypowiedzi mają na celu informować klientów o sytuacji Firmy, Jeśli chodzi o dostępność sprzętu, który Pan chce zamówić to na dzień dzisiejszy jest on dostępny. Próbowałam się z Panem dziś skontaktować telefonicznie w celu porozmawiania o szczegółach. Serdecznie pozdrawiam BOK Kelton
matbe:Witam, chętnie odpowiem na Twoje pytanie o rabat, tyle, że nie wiem o kogo chodzi, ale z Twojego postu wynika, że te osoby złożyły u nas kiedyś zamówienie, jak możesz podaj mi numer tego zamówienia, sprawdze to. Przepraszam, za brak śrub, gdybyś zgłosił na pewno byśmy je dosłali. POzdrawiam BOK Kelton
chuchrok: Witam, nie podajemy klientą nie prawdziwych informacji. Staramy się maksymalnie przyśpieszyć realizacje każdego zamówienia. Jak tylko dostałam od Pana numer zamówienia robiłam wszystko, aby jak najszybciej przesyłka doszła do Pana. Oczywiście jeszcze chwila i takich sytuacji nie będzie. Jeśli czegoś w paczce będzie brakowało prosze o [...]
MarCh10: Dziękuje za podanie numeru zamówienia, będziemy się z Tobą kontaktować w tej sprawie. Wszystkie paczki jakie wysyłamy są starannie zapakowane, nie mamy wpływu na to co się z nimi dzieje, po włożeniu ich na samochód kurierski. Wychodzi na to, że przesyłka została uszkodzona podczas transportu. Do usłyszenia. BOK Kelton
matbe: Przepraszam, że nie otrzymałeś rabatu, każdy nasz stały klient dostaje od nas rabacik. Szkoda, że się nie upomniałeś - może naprawimy to przy kolejnych Twoich zakupach? Serdecznie Cię pozdrawiam BOK Kelton
DrSTRONG: Każda paczka jaka opuszcza naszą Firmę jest przez naszych pracowników sprawdzana i starannie zapakowana, nie mamy wpływu co się z nią dzieje podczas transportu. Po włożeniu paczki na samochód kuriera nie mamy wpływu na to co się z nią dzieje.Oczywiście zawsze jak tylko dostajemy informację od klienta, że paczka jest uszkodzona, [...]