SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • WPC 80 + ULTIMATE NUTRITION Creapure 300g + HYPERFUSION 240caps porady w dawkowaniu

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam wszystkich. chcialbym zakupic suplementy takie jak w temacie i chcialbym porad jak je zarzywac. Diete mam jednak wspomagac sie bede bialkiem ostrowi wpc80 po trenigu i przed snem natomiast w dni nietreningowe pomiedzy obiadkiem a kolacja i takze przed snem. wiem jednak ze nie powinno zarzywac sie kreatyny tuz po zarzyciu bialka. myslalem nad [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 1/31/2010 4:19:21 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC Protein plus (750g) + Carbo (1000g)+ CM3 1250 (180 kap.) zamiast gainera

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema, mam kolejny problem :D Przez śledzenie różnych tematów namieszałem sobie troszkę w głowię i potrzebuje waszej pomocy :). Przy treningu mam spadki energii i ogólnie mam zatrzymanie formy ;/i przez to chcę kupić jakieś suplementy. Jadę na siłę i masę. Pierw chciałem kupić jakiegoś gainera, ale patrząc na skład to rzadko mają one więcej niż [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1930 Data: 2/6/2010 2:32:13 PM Liczba szacunów: 0
  • 2-gi cykl - CP, BCAA, WPC

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Zamierzam zacząć drugi cykl. Chcę kupić 665g Cell Pumpa, BCAA Xplode Olimpu i WPC80 Ostrowii. Zależy mi głównie na sile (180 cm, 62 kg - malo w chooy, ale akurat tak się kategoria wagowa kończy). Tłuszczu jeszcze pare kg (ze 3) jest do spalenia. Czy zamienili byście któryś z tych supli na inny? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 536 Data: 2/10/2010 8:05:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Carbo+WPC czy gainer

    Temat
    Odżywki i suplementy

    siemka, mam pytanie co lepsze, żeby uzupełniać braki w diecie węgli i białka Carbo+WPC czy jakiś gainer np Gain bolic. Jakies plusy i minusy możecie podać interesuje mnie smak, rozpuszczalność i skład

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1411 Data: 2/11/2010 3:50:58 PM Liczba szacunów: 0
  • VitaFit - Wpc protein plus a OLIMP BCAA MEGA CAPS

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, jestem jeszcze zółtodziobem na forum, powiedzmy, że zastanawiam się nad zakupem jednego z wymienionych w temacie supli. Jako, że miałem chwile wolnego czasu zrobiłem na szybko małą tabelkę: Jak widać wg. mnie z tych obliczen wychdzi na korzyść WPC. Zastanawiaja mnie jeszcze w jakis sposob wpływa cała reszta zawartości WPC (te nazwy mnie [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1250 Data: 2/11/2010 10:33:25 PM Liczba szacunów: 0
  • co po WPC 80 i jaka djeta

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam mam 16 lat pół roku cwicze, do diety sie specjalnie nie przykładałem ostatni miesiąc tez bez specjalnej diety brałem OSTROWIE WPC 80 efekty swietne zdecydowanie polecam co poradzicie dalej napewno dieta tylko co do niej brac ? czekam na porady z gory dzieki Zmieniony przez - majstro w dniu 2010-02-16 19:00:21

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2/16/2010 6:58:20 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC z vitamin shopu pytanie

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, mam pytanie czy ktos z was pił to biało o smaku czekolada-sezem ? albo winia . dzieki za odpowiedz pozdro.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2/16/2010 7:04:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Carbo + WPC Protein !!

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam gorąco!! Panowie mam pytanko zakupiłem dzisiaj Carbo z Olimpu i WPC Protein plus z VitaFit !! Ile razy dziennie i o jakich porach mam se to popijać ?? :)Rano,Wieczorem czy może tylko przed siłką i po ?? Prosze o konkretną odpowiedź!! Z góry dzięki i pozdro!!

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2/17/2010 2:29:06 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC +WPI PROTEIN 80

    Temat
    Odżywki i suplementy

    http://allegro.pl/item914970340_wpc_wpi_protein_80_5000_gr_bialko.html Czy w ogóle warto ją kupić... Nie będę obijał w bawełnę chodzi mi o przystępną cenę i żeby w miarę nie było to byle co

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 513 Data: 2/19/2010 3:45:46 PM Liczba szacunów: 0
  • wpc ostrowia

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam jak najlepiej brac te wpc? w dni treningowe po treningu czy na kolacje? w nietreningowe chyba lepiej na kolacje razem z twarogiem...Jak sądzicie?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 500 Data: 2/22/2010 1:17:51 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC 80 Ostrowia

    Temat
    Informator ŚLĄSKI

    Panowie, kaj kupia ostrawie na ślonsku? Najlepij Glywice albo Zabrze! Zmieniony przez - Griszaman w dniu 2010-02-23 22:43:41

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 614 Data: 2/23/2010 8:49:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Nitro Pro Gen ? Ostrowia WPC

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam problem co wybrać na pierwsze białko nitro pro gen czy ostrowie wpc. O nitro pro genie nic nie słyszałem ,a o Wpc tylko to że "może być tylko słaby smak" Co radzicie. Może co innego ? Szukałem w tym dziale informacji ale niestety nie uzyskałem tego czego chciałem. Z góry thx

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 693 Data: 2/24/2010 8:25:54 AM Liczba szacunów: 0
  • WPC ostrowia gdzie kupić

    Temat
    Informator LUBELSKI

    Witam. Gdzie można kupić Ostrowię WPC 80 w woj. lubelskim? Chodzi mi oczywiście o sklepy a nie zakup przez internet.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1607 Data: 2/25/2010 2:17:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrowia WPC 80 2x900g mega przecena !

    Temat
    Targowisko

    Jak w temacie, http://www.allegro.pl/show_item.php?item=939423555 pozdrawiam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 917 Data: 2/27/2010 3:27:02 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer a carbo+wpc

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam Chcialem sie dowiedziec czy mieszanka carbo i wpc rozni sie jakos znaczaca z gainerem? Bo np nie wiem czy lepiej po treningu wziac carbo, potem wpc albo odrazu gainer'a. Takze ogolnie w ciagu dnia pijąc miedzy posilkami nie wiem co lepsze? Czt kierowac sie tylko brakami wegli lub bialka w diecie? bo tutaj to akurat wegli mi sporo [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 688 Data: 3/5/2010 2:53:23 PM Liczba szacunów: 0
  • KUPIĘ BIALKO WPC 80/100 UNS

    Temat
    Targowisko

    tak jak w temacie BIALKO WPC 80/100 UNS minimum 2.25kg proszę o oferty.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 987 Data: 3/7/2010 8:45:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Kupię Vitafit Wpc protein plus

    Temat
    Targowisko

    2-3 sztuki. Odbiór osobisty w-wa.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 835 Data: 3/15/2010 4:18:34 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC ŁOWICKIE 80%

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Co sądzicie o tym białku jest w dobrej cenie a czegoś takiego szukam, albo inne w takiej cenie jakie możecie mi polecić

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1307 Data: 3/18/2010 10:33:13 PM Liczba szacunów: 0
  • białko+wpc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam czy dostosowaniem sie do takiej diety bialkowej bedzie dobre? pochodzenia naturalnego : 120gr+ pochodzenia z prochu : rano,po treningu,na noc = 90gr wychodzi okolo 210gr+/- bialka czyli okolo 2,0-2,5 gr /kg jak dla mnie a weglow 5-6 /kg mogl by ktos dac rady? czy to bedzie dobre? pod cykl sterydowy?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 660 Data: 3/19/2010 7:43:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Po 3 latach powrót. (wpc 80, hmb, aakg)?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Mam 22 lata, 175cm wzrostu 75kg wagi. Prawie dokładnie 3 lata temu skończyłem mój pierwszy cykl miesięczny (mono olimpu, dibencozide force). Efekty były niesamowite. Przez miesiąc nabrałem ok 3-4kg masy mięśniowej (na wych-fiz posądzany byłem o sterydowanie się), w przeciągu 3 miesięcy na ławce płaskiej wyciskałam ok 20kg więcej. Kiedy [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 860 Data: 3/22/2010 2:07:14 AM Liczba szacunów: 0