SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

programy na wyskok(potrzebuję prawdziwej fachowej opinii)

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2539

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 145
Który program jest naprawdę dobry??
Przez tydzień robiłem Super Dunk 3 ale podobno niszczy stawy, ale nie wiem czy to prawda czy bujda czy połowicznie.
Jak to jest?
I jeśli ten jest zły to jaki jest dobry?
Spudda Webba?

mysz@k

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1069 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17542
co do sd to prawda, a jak chcesz porady to wiek, wyskok, staz treningow jumpa, czy mozesz cwiczyc na silowni, co trenujesz i wogole wszystko co sie da

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 145
ok. no wiec tak:
Mam prawie 17 lat(koncze w grudniu).Wzrost - 180cm. Wyskok nie wiem ile.Z miejsca jak przed chwila wyskoczyłem i dotknąłem ściany palcami z wyprostowaną ręką to było 280cm.Czyli to da jakieś +- 40cm(odliczając od 280cm wzrost to da metr, odliczając długość ręki od ramienia to 30cm i doliczyć trzeba jeszcze jakieś 10cm na różnicę pomiędzy czubkiem głowy a ramieniem).
Trenowałem przez 1,5 roku siatkę.Tak to regularnie gram w piłkę nożną(co niedzielę po 1,5-2h).
W domu trenuję od miesiąca chyba. Trenuję klasycznie(pompki,brzuchy i ćwiczenia wf-owe czyli nożyce itp) Nigdy nie trenowałem kosza. Niegdy nie trenowałem żadnego programu na wyskok. Tylko tydzień temu zaliczyłem pierwszy tydzień Super Dunk 3. Nie chcę chodzić na siłownię i nigdy nie chodziłem. Małą siłownię mamy w szkole.Trenujemy na niej co tydzień(ja zwykle gram w ping-ponga a siłownię olewam).

mysz@k

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 145
Nie było 280.Tak mniej więcej 275cm.

mysz@k

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1069 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17542
nie prosciej bylo zmierzyc wysokosc punkt, do ktorego dosiegasz i odjac od tego do ktorego doskakujesz??
dlaczego nie chcesz chodzic na silownie?? jak chcesz opprawic jumpa to lepiej zacznij. przysiady z jakims niewielkim (narazie) obciazeniem, wypady do przodu i wspiecia na palce mozesz robic. do martwego ciagu narazie nie namawiam chociaz jak chcesz to mozesz tez robic. do tego mozesz sprobowac trening spuda webba, kangoorohops albo gregry i na poczatek moze wystarczy. poszukaj na forum w wyszukiwarce

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 145
Mam wrażenie, że nie wiem o co ci chodzi bo jeśli wiem to oznacza że z twoich obliczeń wyszłaby moja długość od stóp po koniuszki palców w jednej płaszczyźnie a przecież nie o to nam chodzi.
Na siłownię nie chcę chodzić bo preferuję trening domowy(pompki,brzuszki,drazek itp) poza tym wogóle opcja siłowni nie wchodzi w grę.
Przysiady...a jakie? Bo słyszałem, że takie pełne-pełniutkie niszczą kolana, i czym przysiady różnią się od ćwierćskoków??
Wspięcia na palce ok. Wypady do przodu nie wiem co to ale poszukam.
O martwym ciągu też poczytam, dzięki :)
A w czym podane przez ciebie programy są lepsze od sd3??

mysz@k

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 145
Na siłownię nie chcę chodzić bo nie czuję takiej potrzeby. Nie ma też mowy o pracy ze sztangą. Szukam normalnych naturalnych ćwiczeń do których potrzebne jest ciało, ściana, podłoga i przybory typu krzesła(jak do głebokich pompek) itp.

mysz@k

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1069 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17542
jak zalozmy stoisz na ziemi i wyciagniesz reke do gory to siegniesz powiedzmy do 230cm. jak wyskoczysz to dosiegniesz reka do tych 280cm. odejmujesz i ci wychodzi 50cm wyskoku

przysiady od cwiercskokow roznia sie tym ze w cwiercskokach sie skacze z cwiercprzysiadu, a w przysiadach sie nie skacze

wypady to cos takiego ze stoisz prosto, pozniej jedna noga wychodzisz daleko do przodu i uginasz kolano w przedniej nodze tak zebys biodrami zszedl jak najnizej po czym odbijasz sie z przedniej nogi i wracasz do pozycji wyjsciowej i wykonujesz to samo dla drugiej nogi

no ale widze ze w kwesti silowni nie ma rozmowy nie wiem dlaczego

wymienione programy sa lepsze bo nie ma w nich kosmicznych liczb powtorzen

tylko nie widze sensu prowadzenia dlaszej dyskusji, poniewaz chciales rady co cwiczyc, a nie zamierzasz sie do niej zastosowac. bez silowni jest duzo trudniej wysoko skakac

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 145
Nie, dlaczego??

Wielkie dzięki za pomoc.Zmienię program na któryś z tych które mi poleciłeś.:)

Te ćwiczenia też wypróbuję.

Nie rozumiem dlaczego uważasz że nie zamieżam się stosować!!

mysz@k

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1069 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17542
bo od razu sztandze mowisz nie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 145
A czy krzesełko takie przy ścianie z udami równolegle do ziemi jest szkodliwe??
A za ćwiczenia Gregry i Spudda Webba wielkie dzięki!!!!

mysz@k

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

sprinty 30-40m - jak trenować?

Następny temat

Gdzie znajde napisy do filmu: mastering the art of trials" (R.Leech-szkoła trialowa)

Fitmeal