Szacuny
4
Napisanych postów
373
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
8905
cwicze juz 2 lata, zblizaja sie wakacje z czym wiaze sie wieksza ilosc czasu postanowilem wziac sie za wspomagacze. diete mam ulozona, dodam pozniej do oceny(ewentualnej poprawki) co do suplementacji jestem zielony, wiec prosze o pomoc. czy taki zestaw bylby wporzadku? powinienem cos dodac/zamienic/cos jest zbedne?
z gory dziekuje za odpowiedzi:)
nog nie mierzylem, a teraz nie wiem gdzi emam miarke;P
wracajac do tematu to przegladalem podobne tematy i kazdy mowil cos innego teraz zupelnie sie juz pogubilem :P wybralem wakacje bo po szkol enie zawsze sie chce, a o dyskoteki, ogniska i nie trzymanie diety sie nie boje bo jak sobie cos postanowie to nic sie nie moze zmienic :P
Szacuny
0
Napisanych postów
64
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
505
pierwszy suplement to powinna być na pewno kreatyna monohydrant obojętnie jakiej firmy 500g wystarczy jeśli robisz cykl na masę to możesz dokupić gainer wg braków w diecie i najważniejsze to wspomniana dieta i trening masowy
Szacuny
0
Napisanych postów
64
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
505
monohydrant to właśnie kreatyna... po 2 latach mógłbyś brać już coś mocniejszego ale gdybyś bral coś wcześniej na 1 raz mono kopnie cię tak samo/podobnie jak stack więc niema poprostu sensu kupowania lepszych produktów ;> ps witaminki itp możesz brać zawsze :D
PS możesz kupic gainer/bialko wg braków w diecie lecz jeśli takowych nie masz to niema zbytnio sensu
Zmieniony przez - Cpuneq w dniu 2009-05-26 21:56:14
Szacuny
213
Napisanych postów
22991
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
173464
Odpuść sobie cykl w wakacje, jak sądzę zapewne nie będziesz się trzymał diety, wiadomo jak to jest w tym wieku 17 na karku, ale tu ognisko, tam disco i litry alko. dzień w dzień...
Offtop. 83kg??? jakie wymiary...?
"That's not normal because we don't want to be normal.
Normality is what weak people call living. I call it death."
Szacuny
213
Napisanych postów
22991
Na forum