otrzymałem dziś e-mail od klienta dotyczący zamówienia szejkerów Dominator Shaker PRO
Jak wiadomo szejkery są pakowane w folię więc nie mamy ingerencji w szejkery, tak aby coś się z nimi mogło stać jak w przypadku niżej.
Piszę w związku z tym iż nie pierwszy raz słyszę o tym problemie, a teraz klient chce wymianę. Co dalej w takim razie ?
treść e-mail
"Dziękuję za przesyłkę - ogólnie jestem zadowolony z suplementów i gratisu.
Niestety Shaker okazał się wadliwy - w żaden sposób nie domyka się pokrywka i podczas mieszania wycieka.
Wyszło to na jaw już przy pierwszej próbie wymieszania 0,5l Isostaru. Nawet nie da go się zabrać na trening, bo się otworzy i wszystko się wyleje w plecaku zanim dojadę na miejsce.
Wobec tego odeślę shaker z prośbą na wymianę na wolny od wad - szczelny i niecieknący.
Pozdrawiam,"
DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256