SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skateboard - budowa, ciekawostki, gierki itp.

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 56093

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38697




Deskorolka
(z ang. skateboard); deska (wykonana ze sklejki, najczęściej 7- bądź 9-warstowej) pokryta papierem ściernym posiadająca 4 kółka , mocowane przez dwa trucki używana do rekreacji oraz wykonywania tricków. Deskorolka została wynaleziona pod koniec lat sześćdziesiątych XX w. przez surferów, którzy robili je używając do tego rolek.





Deskorolka bardzo zmieniła swoją postać od lat 50., nie tylko w kształcie, ale również w materiałach używanych do jej produkcji. Deskorolki w przeszłości miały często kształt deski do surfingu z lekkim wygięciem oraz jedną warstwą drewna. Kółka były trochę większe niż w dzisiejszych deskorolkach i były zwykle zrobione z gliny. Trucki (osie) również były większe i mniej wytrzymałe.
Budowa deskorolki





Deck

Deskorolka składa się z wielu części. Deck jest głównym elementem deskorolki, który zapewnia miejsce na nogi. Deck pokryty jest papierem ściernym, który powoduje zwiększenie przyczepności nóg na desce. Decki początkowo były pojedynczym kawałkiem drewna. Aktualnie są one robione z siedmiu (lub dziewięciu) sklejek sklejonych ze sobą. Sklejki są laminowane, co oznacza, że kierunek drewnianych warstw jest zmieniany pomiędzy kolejnymi warstwami. Czasem do konstrukcji decka włączane są inne materiały, takie jak włókno szklane czy kevlar, najczęściej aby zmniejszyć wagę decka lub zwiększyć jego wytrzymałość. Średnio za jeden deck trzeba zapłacić około 200-275 złotych. Decki z włókna szklanego mogą kosztować około 280 zł.
Deck zwykle ma szerokość pomiędzy 19-20 centymetrów. Szersze decki są zwykle bardziej przydatne do skaterów, którzy jeżdżą na vercie. Takie decki cechuje większa kontrola i stabilność podczas zjazdu ze stromych zboczy oraz po ścianach half-pipe'ów. Węższe decki są przeznaczone dla street skaterów, którzy wolą wykonywać triki bardziej nacechowane techniką. Szeroka deska często utrudnia wykonanie takich trików. Szerokość decka zależy od osobistych preferencji osób, które chcą ich używać.
Decki mają na ogół długość od 71 do 82 centymetrów. Longboard, powszechna odmiana deskorolki, ma dłuższy deck oraz bardziej miękkie i większe kółka.

Trucki


Truck deskorolki
Do decka przyłączane są dwa metalowe najczęściej stalowe trucki, łączą się z kółkami. Trucki są dodatkowo złożone z dwóch części. Górna część trucka, przytwierdzana do decka, nazywana się baseplatem, a poniższa część to hanger. Pomiędzy baseplatem, a hangerem znajdują się bushingi oraz kauczukowe lub gumowe gumki które zapewniają elastyczność przy skręcaniu deskorolką. Bushingi amortyzują truck, gdy ten skręca. Im sztywniejsze bushingi, tym stabilniejsza deskorolka. Im elastyczniejsze bushingi, tym łatwiej skręcać deską. Śruba o nazwie kingpin przytrzymuje te części razem. Kingpin jest dostosowywany za pomocą klucza pasującego do nakrętki na nim.

Kółka

Kółka przymocowuje się do każdego hangera. Większe rozmiary, jak 54-80mm, kręcą się szybciej powodując ułatwienie jazdy na rampach vert. Większe kółka przemieszczają się łatwiej po nierównościach i małych pęknięciach w nawierzchni bez utknięcia w nich. Mniejsze wielkości, jak 50-53mm, utrzymują deskę bliżej podłoża, tym samym wymagają mniejszej siły do przyspieszania, lecz także zmniejszają prędkość maksymalną. Dla ogólnych przejażdżek większość użytkowników preferuje większe i miększe kółka. Twarde kółka (97-100a) rekomendowane są zarówno do streetu jak i vertu.

Łożyska

W każdym kółku znajdują się dwa łożyska toczne. Łożyska są klasyfikowane wg rozmiarów oraz według skali ABEC, której wartościami są cyfry od 1 do 9. Wyższa klasyfikacja wg skali ABEC odpowiada wyższemu stopniowi precyzji. Określa się tym samym stopień ślizgu łożyska - im większa liczba tym mniejszy opór wewnątrz spowodowany mniejszą ilością kuleczek oraz (lub) wypełnieniem specjalistycznym smarem.

Podkładki pod trucki

Podkładki są umieszczane pomiędzy deckiem, a truckiem, aby przejmowały część sił tarcia zwiększających się podczas lądowania na podłożu po wykonaniu danego triku. Dzięki temu zmniejsza się prawdopodobieństwo, że deck ulegnie zniszczeniu przez ciśnienie. Podkładki nie są niezbędnym komponentem deskorolki. Często zwiększają odgłos upadku deskorolki.

Montażówki

Montażówki to jedne z najmniejszych części deskorolki. Podtrzymują one trucki przy decku oraz kółka i łożyska do trucków. Niektórzy skaterzy kolorują pary śrubek, aby łatwiej było im odróżnić, która strona deskorolki to tail.

Grip - papier ścierny

Papier ścierny przykleja się na górną część blatu - deck'a. Kupić je można w skateshopach - dopasowane rozmiarami do deskorolki. Papier jest samoprzylepny i kosztuje mniej więcej 20-25zł. Gripy można kupić w różnych kolorach, wielu firm.







OLBRZYMIE ILOŚĆI FILMÓW Z DESKĄ
http://www.youtube.com/results?search_query=skateboarding&search=Search
http://video.google.pl/videosearch?q=skateboarding
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38697




Tony Hawk's Pro Skater jest serią gier wideo dostępnych na różne platformy, m.in. PlayStation, Dreamcast, Nintendo 64, czy Game Boy Color. Pierwsza część gry ukazała się w 1999 roku. W grach ukazani są znani skaterzy, włączając tytułowego Tony'ego Hawka. Producentem gry jest firma Neversoft, a wydawcą jest Activision.
Gry promowane nazwiskiem Tony'ego Hawka są w znacznym stopniu odpowiedzialne za wzrost popularności skateboardingu wśród dzieci i młodzieży.
Po sukcesie pierwszej części Tony Hawk's Pro Skater, Activision wydało Tony Hawk's Pro Skater 2 (2000, na PCty, PlayStation, Dreamcast, Nintendo 64, Game Boy Color i Game Boy Advance), Tony Hawk's Pro Skater 3 (2001, na PC-ty, PlayStation 2, GameCube, Xbox, Nintendo 64, Game Boy Advance i Game Boy Color) oraz Tony Hawk's Pro Skater 4 (2002, na PC-ty, PlayStation 2, GameCube, Game Boy Advance i Xbox).
Piąta gra z serii, Tony Hawk's Underground (THUG), została wydana w 2003 na PS2, GameCube, Xbox i Game Boy Advance. Ta część różniła się od poprzednich nie tylko nazwą. Na pierwszy plan poszła fabuła w trybie story mode, w którym gracz rozwija się wraz z postępami w grze, aby z podrzędnego lokalnego skatera stać się sławną gwiazdą sponsorowaną przez największe firmy. Tony Hawk's Underground 2 został wydany w październiku 2004 roku i jest bardzo podobny do poprzedniej części - występują tu nawet osoby znane z wcześniejszych przygód, włączając Erica Sparrowa ("przyjaciela" gracza z THUG-a 1).
Siódma gra z serii Tony Hawk's American Wasteland została wydana pod koniec 2005 roku na PlayStation 2, GameCube, Xbox, Xbox 360 i Game Boy Advance w USA, gdy na początku 2006 roku pojawiła się również na PC-ty, zarówno w USA jak i w Europie.
Kolejna, już ósma odsłona gry została wydana dnia 17 listopada 2006 roku pod nazwą Tony Hawk's Project 8.


===============================================




Tony Hawk's Pro Skater 2 (2000) jest drugą grą z serii Tony Hawk's Pro Skater. Gra została stworzona przez firmy Neversoft i Treyarch. Wydawcą jest firma Activision. Początkowo została wydana na PlayStation, z którego potem została przekonwertowana na platformy Nintendo 64, Dreamcast, MAC OS i PC-ty.



Podczas gry zostajemy profesjonalnym i znanym skaterem oraz wykonujemy dane przez twórców misje, za które otrzymujemy wynagrodzenia pieniężne. Za zdobyte pieniądze możemy wykupywać lepsze umiejętności oraz ulepszać deskorolki. THPS 2 była też pierwszą grą w serii w której wprowadzono trik o nazwie manual. Manual, trik polegający na jeździe na jedynie dwóch kółkach deskorolki, pozwalał graczom na utrzymywanie combosów także na ziemi. Pozwalało to na zdobywanie ogromnej ilości punktów.




===============================================
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38697



Tony Hawk's Pro Skater 3 to gra, w której gracz kieruje poczynaniami skatera. W grze dostępnych jest 10 poziomów z misjami do wykonania plus parę dodatkowych poziomów przeznaczonych jedynie do jazdy amatorskiej i ćwiczeń. Do produkcji gry przyłączyli się znani skaterzy, tacy jak Tony Hawk, Eric Koston, Rodney Mullen, Bam Margera czy Chad Muska, dzięki czemu w grze dostępne są ich postaci.



Najważniejszą nowością w trzeciej części okazał się Revert, dzięki któremu gracz mógł kontynuować wykonywane akrobacje (kombosy) także po wylądowaniu na rampie. "Dzięki tej możliwości gracze wykonywali nie setki trików jednocześnie, a tysiące, czy nawet dziesiątki tysięcy trików uzyskując nieprawdopodobną ilość punktów" - powiedział jeden z producentów gry. Aby wykonać Revert należy wyskoczyć z rampy, a następnie lądując nacisnąć przycisk odpowiedzialny za sposób stania na desce (Switch). Domyślnie w wersji PC jest nim klawisz na klawiaturze numerycznej, KeyPad 9.
Kolejną nowością było zastąpienie kupowania umiejętności gracza za pieniądze. Zostało to zastąpione przez bardziej realistyczną formę zbierania odpowiednich znaków porozrzucanych po całych dostępnych poziomach. Na każdym poziomie, na którym jest do wypełnienia 10 zadań, jest po pięć takich znaków, co razem daje 50 znaków na całą grę. Gracz domyślnie już ma na koncie 50 punktów umiejętności, co, po dodaniu dodatkowych punktów, daje okrągła liczbę 100 punktów umiejętności.
Kolejnym zmianom uległ kreator skatera. Teraz gracz mógł zmienić całkowicie wygląd swojego komputerowego odpowiednika oraz, po raz pierwszy, mógł grać kobietą inną niż Elissa Steamer. Ułatwieniem jest również pasek Special, który napełniał się podczas wykonywania trików, a nie tak jak w poprzedniej części dopiero po wylądowaniu.





Ciekawostki
• Tony Hawk's Pro Skater 3 była pierwszą grą, w której znalazy się reklamy sponsorów, takich jak McDonald's, Nokia, Jeep.
• Ollie the Magic Bum to postać odblokowywana przy pierwszym przejściu całej gry. Magic Bum był początkowo jedynie częścią zadania na planszy Venice Beach w grze THPS2 (Ollie the magic bum 5x), a w THPS4 został umieszczony jako bohater niezależny.
• Tony Hawk's Pro Skater 3 była pierwszą multiplatformową grą z tej serii pozwalającą na stworzenie skaterek,. (Tony Hawk's Pro Skater 2x również na to pozwalał, lecz był wydany jedynie na konsole Xbox).
• Tony Hawk's Pro Skater 3 dostał 10 punktów na 10 możliwych w recenzji w czasopiśmie CD-Action.
• Tony Hawk's Pro Skater 3 był ostatnią grą wydaną na konsolę Nintendo 64.






===============================================






Tony Hawk's Pro Skater 4 jest czwartą grą komputerową wydaną w serii Tony Hawk's Pro Skater. Producentem gry jest firma Neversoft, a wydawcą Activision. Gra wydana została w roku 2002 na platformy: GameCube, PlayStation 2, PlayStation i Xbox, a w roku 2003 na PC-ty.

Nowe triki
Skitch
Skitch jest "trikiem", który polega na złapaniu przez skatera tylnego zderzaka pojazdu, w celu szybszego pokonywania dystansów na planszy bądź możliwości rozpędzenia się. Aby złapać się zderzaka pojazdu gracz musi nacisnąć strzałkę do góry na kontrolerze (klawiaturze, gamepadzie), a następnie balansować ciałem skatera.
Spine transfer
Aby wykonać spine transfer, gracz musi znaleźć znajdujące się blisko siebie dwa quarter pipe'y (dwie rampy), wyskoczyć z jednej z nich, a będąc w powietrzu nacisnąć przycisk R2 (PlayStation 2) lub KeyPad 5 (domyślne ustawienie - PC), aby wylądować na drugiej rampie.
Awansowanie w grze
Aby zaliczyć jeden poziom, należy wykonać zadania umieszczone na nim. Zaliczać je można jedynie w trybie kariery. Na początku są to proste triki dla początkujących. Z czasem ich pokonywanie będzie stawać się coraz trudniejsze, a ponieważ dostępnych zadań jest 190, stuprocentowe przejście gry nie jest możliwe w szybkim tempie. Każdy skater ma w grze swoje specjalne zadanie. Gdy je nim wykonamy w nagrodę dostajemy kilkuminutowy film z jego udziałem.





Rozgrywki sieciowe
Aby zagrać w grę wieloosobową potrzebny jest PlayStation 2 lub PC i połączenie z Internetem.
Jeżeli posiada się stałe łącze, można założyć nową grę z maksymalną liczbą 8 graczy. Dla połączenia modemowego maksymalna liczba graczy wynosi 3 osoby. Poniżej wymienione są typy rozrywek sieciowych, jakie można odbywać z innymi graczami w THPS4:
• Score Attack:Zdobądź określoną ilość punktów w jak najmniejszym czasie.
• Trick Attack: Zdobądź jak najwięcej punktów. Wygrywa ten, kto w określonym czasie uzbiera najwięcej punktów.
• Graffiti: Jeżeli wykonasz trik na jakimś obiekcie (murek, rurka, rampa), zmieni on kolor na kolor reprezentujący Twoją postać. Jeżeli inny gracz wykona lepiej punktowane combo, "kradnie" dany obiekt, a jego kolor zmienia się na kolor danego gracza. Wygrywa ten, który będzie miał najwięcej zaznaczonych obiektów.
• Combo Mambo: Praktycznie nie różni się od Trick Attack, poza tym, że wygrywa ten, kto zdobył najwięcej punktów w jednym combo.
• King of the Hill: Gdzieś na planszy znajduje się korona. Podążaj za strzałką, aby ją odnaleźć. Gdy już to zrobisz, musisz uciekać przed innymi graczami. Będą oni zawsze wiedzieli, gdzie jesteś, ponieważ ich strzałka będzie wskazywać na koronę, którą masz przy sobie. Aby było uczciwiej, jeździsz wolniej od innych graczy, więc mogą cię oni dogonić.
• Slap: Głównym celem tej rozgrywki jest wzajemne uderzanie się przez skaterów. Szybszy skater przy zderzeniu wygrywa, więc nie zwalniaj nawet na sekundę!





===============================================
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38697




Tony Hawk's Underground, nazywany też THUG wydany w 2003 roku jest skateboardingową grą komputerową dostępną na platformach PC, PlayStation 2, GameCube i Xbox. Jest ona piątą grą w serii Tony Hawk's Pro Skater. Ważniejszymi zmianami są: możliwość stworzenia własnego skatera, razem z własną twarzą, itp. oraz możliwość gry wieloosobowej na platformie PS2. W przeciwieństwie do swoich poprzedniczek, THUG kładzie ogromny nacisk na fabułę, a w grze nie uświadczymy trybu znanego z poprzednich części.





Rozgrywka

Ciągle zmienianą mechaniką w seriach Tony Hawk's Pro Skater jest osiąganie umiejętności. W poprzednich częściach było to rozwiązane poprzez zbieranie pieniędzy wydawane na kupowanie dostępu do poziomów i umiejętności lub szukanie rozmieszczonych po całych planszach znaków. W THUG-u, specyficzne (zwykle związane z daną dziedziną) osiągnięcia zwiększają umiejętności gracza. Na przykład zrobienie danej ilości trików w powietrzu po wybiciu się z quarter- lub halfpipe'a może zwiększyć długość przebywania gracza w powietrzu. Robienie grinda lub manuala przez dłuższy czas powoduje poprawę balansu podczas tych trików. Im wyższy poziom trudności, tym wyższe wymagania względem umiejętności; robienie grinda przez dwadzieścia sekund jest jednym z końcowych osiągnięć na Normlanym poziomie trudności, ale jednym z pierwszych na Trudnym (Sick).
Pierwszy raz w serii, gracz może zejść z deskorolki i przemierzać miasta na piechotę. Jest to potrzebne do odkrycia niektórych lokacji i wyzwań. Chodzenie połączone jest z trikiem Caveman; gracz może teraz zejść z deskorolki w trakcie robienia combo, a następnie kontynuować je na nogach, tak długo, aż czasomierz odliczający możliwą ilość przebywania bez deski podczas robienia combo nie skończy odliczania. Czas ten jest kolejną umiejętnością, którą można poprawiać.
Nowością w tej grze również są dwa nowe ruchy: wallplant i wallpush (odpowiednio skok lub jazda naprzeciwko ściany i odskoczenie/odepchnięcie się od niej).
Poziomami w grze są: New Jersey, Nowy Jork, Tampa, San Diego, Hawaje, Vancouver, Slam
City Jam, Moskwa, Szkoła, Venice i Hangar.





===============================================





Tony Hawk's Underground 2 jest szóstą częścią serii gier komputerowych Tony Hawk's Pro Skater oraz sequelem gry Tony Hawk's Underground wydanej w 2003 roku. Tony Hawk's Underground 2 został wydany 6 października 2004 na PlayStation 2, GameCube, Game Boy Advance, X-boksa, Windows PC oraz w 2005 na PlayStation Portable.



Rozgrywka
Rozgrywka w Tony Hawk's Underground 2 jest podobna do tych, z poprzednich gier serii. Gracz jeździ na deskorolce po różnych miastach i zalicza podane przez twórców gole. Większość goli wymaga jazdy nad lub na różnych obiektach lub wykonywaniu odpowiednich combosów. Punkty są liczone poprzez dodawanie punktów z każdego triku i mnożenie przez ilość wykonanych trików w jednym kombosie. Rozgrywka obraca się wokół gry drużynowej, w której gracz kontroluje grupę 4 skaterów (skater stworzony przez gracza, wybranego profesjonalistę, gościa i ukrytego skatera).
Lista poziomów
• Trening (magazyn; z THPS1)
• Barcelona
• Berlin
• Australia
• Nowy Orlean
• Skatopia
• Los Angeles (z THPS3)
• Kanada (z THPS3)
• Boston
• Lotnisko (w Chinach; z THPS3)
• Down Hill Jam (w Brazylii; z THPS1)
• Pro Skater (kompleks złożony ze statku obcych, świątyni Azteków i piekła, połączonych portalami międzywymiarowymi)
• Szkoła (w Afryce; z THPS1)
• Trójkąt Bermudzki





Tryb klasyczny
Prawdopodobnie z powodów narzekań fanów na nowy format gry Tony Hawk's Underground, w której nie było trybu klasycznego, a jedynie tryb fabuły, Neversoft dodał tryb klasyczny, w którym gracz może jeździć tak w nowych, jak i w planszach z poprzednich części wraz z dwuminutowym limitem czasowym, który był dostępny w częściach od 1 do 3.
Remix
Tony Hawk's Underground 2 Remix na PlayStation Portable jest bardzo podobna do swojej konsolowej wersji. Zmiany dotyczą dodania czterech nowych poziomów oraz usunięciu wielu dźwięków i cut-scenek dla zaoszczędzenia baterii. THUG 2 Remix zostało przekonwertowane przez Shaba Games, firmę odpowiedzialną za poprzednią konwersję Tony Hawk's Pro Skater 3 na konsole PlayStation.





===============================================
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38697




Tony Hawk's American Wasteland to gra komputerowa stworzona przez firmę Neversoft i wydana na platformy Microsoft Xbox 360, PlayStation 2, Xbox, Nintendo GameCube i PC przez Activision. Tony Hawk's American Wasteland jest pierwszą grą z serii Tony Hawk's Pro Skater obsługującą Xbox Live, internetową rozgrywkę wieloosobową poprzednio dostępną jedynie na konsolach X-Box.



Zmianie uległa mechanika gry. Teraz bez dodatkowych doładowań gracz może zwiedzić całe Los Angeles, od Hollywood po South Central. Nowymi trikami są m.in. handstand Natas Spin czy Bert Slide (wymyślony przez legendę skateboardingu Tony'ego Alva). W grze oprócz deskorolki pojawiły się również BMXy, do których zostały również przygotowane triki i system kontrolny.





American Wasteland jest sequelem Tony Hawk's Underground 2, jednej z bardziej popularnych gier z tej serii. Gra została wydana 18 października 2005 na PlayStation 2, Xbox i Nintendo GameCube oraz 6 lutego 2006 na PC.
Wersja dla Nintendo DS (o tytule American Sk8land) jest jedną z pierwszych, które obsługują funkcje Wi-Fi pozwalające na grę wieloosobową.
Została też wydana na Game Boy Advance, gdzie została także wyposażona w tryby: Story i Classic.
Magazyn Game Informer pokazał we wrześniowym wydaniu z 2005 roku mapę pokazującą Los Angeles umieszczoną w grze oraz porównanie z pierwszym poziomem z poprzedniej części, Tony Hawk's Underground 2. Boston zajmował około trzy czwarte jednej strefy THAW.
Dodatkowo w grze nadal jest dostępny Tryb klasyczny, który pozwala graczom na wykonanie konkretnie postawionych przez twórców zadań na różnych poziomach z dwuminutowym limitem czasu.





===============================================




Tony Hawk American Sk8land jest pierwszą grą z seri gier Towy Hawk, która wydana została na platformę Nintendo DS i szóstą grą z tej serii na Game Boy Advance. Została wydana 15 listopada (USA), 18 listopada (Europa) 2005 roku.





Występują
• Głos Mindy Mindy:
o Cree Summer
• Skaterzy:
o Tony Hawk
o Tony Alva
o Bob Burnquist
o Bam Margera
o Rodney Mullen
o Andrew Reynolds
o Paul Rodriguez
o Ryan Sheckler
o Daewon Song
o Tony Trujillo
o Mike Vallely
o Stevie Williams

Poziomy
Wersja Nintendo DS:
• Hollywood
• Beverly Hills
• Downtown
• East LA
• Vans Skate Park
• Alcatraz
• Warehouse





Wersja Game Boy Advance:
• Hollywood
• Beverly Hills School
• Downtown
• Vans Park
• San Francisco
• Warehouse





===============================================
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 38697



Tony Hawk's Project 8 to gra komputerowa stworzona przez firmy Neversoft, Shaba, Page 44 Studios i wydana na platformy Microsoft Xbox 360, PSP, PlayStation 2, PlayStation 3 i Xbox przez Activision. Tony Hawk's Project 8 jest pierwszą grą z serii Tony Hawk's Pro Skater, w której została wykorzystana technologia motion capture, która służy urealnieniu wykonywanych przez skaterów tricków.




Skaterzy
• Tony Hawk
• Bob Burnquist
• Dustin Dollin
• Lyn-Z Adams Hawkins
• Nyjah Huston
• Bam Margera
• Paul Rodriguez Jr.
• Rodney Mullen
• Ryan Sheckler
• Daewon Song
• Mike Vallely
• Stevie Williams




Postacie ukryte
• Travis Barker
• Jason Lee
• Anchorman
• Kevin Staab
• Christian Hosoi
• Dad
• Nerd
• Zombie
• Bum
• Skate Jam kid
• Twin
• Filmer
• Beaver Mascot
• Photographer
• Security Guard





===============================================

Musiałem wrzucić w kilku postach bo nie dało rady wrzucić na raz.

===============================================

źródła:
image gogle
wikipedia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1941 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8538
ciekawy artykul..jestem fanem bama margery ale to ze wzgledu na jackass

Tant que luttes, tu es vainqueur!!! Dopóki walczysz, jesteś zwyciezcą!!!!!!!!!!!

www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1953 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 28926
no ciekawie rozpisane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mistrzowie Polski 2007

Następny temat

Rower do 1000zł.

WHEY premium