Organizatorem jest Stowarzyszenie Sportów Walki „Berserker’s Team" pod patronatem ADCC.
Miło mi jest dodać, że Honorowy Patronat objął Prezydent Miasta Szczecina Piotr Krzystek.
· Miejsce Hala Sportowa SP 74 ul. Seledynowa
· Czas 28 kwietnia- waga godz. 8-9 rozpoczęcie godz. 11
· Zgłoszenia plus opłata startowa do 20 kwietnia
40 zł gdy zawodnik zgłosi się i dokona wpłaty na konto organizatora do 20.04
UWAGA!!!
80 zł gdy termin zgłoszenia i wpłaty zostanie przekroczony
Zgłoszenia: [email protected] lub [email protected]
Wpłata: Stowarzyszenie Sportów Walki „Berserker’s Team" ING Bank Śląski 66 1050 1559 1000 0023 0308 4905
(z dopiskiem „startowe + nazwa klubu + imię i nazwisko wpłacającego")
W zgłoszeniu należy wpisać:
- imię i nazwisko zawodnika
- kategorie wagową w jakiej walczy
- nazwę klubu pod jakim startuje
- imię i nazwisko trenera lub kierownika ekipy
· Nagrody: medale, dyplomy, nagrody rzeczowe za podium, puchary za podium drużynowe, puchar dla najlepszego zawodnika Mistrzostw, nagrody finansowe za 1 miejsce kat. Open i 1 miejsce w kat. wagowych
Wymagane są BADANIA LEKARSKIE I POZWOLENIE OD RODZICÓW!!!!
ADCC Europe Przepisy
Zawody rozgrywane są systemem pucharowym, tylko zwycięzca przechodzi do dalszej rundy.
Gi, Kimono i buty zapaśnicze są dozwolone.
Rozmiar pola walki to 9x9 metrów ( 8x8, 1m pole zabezpieczające ).
Kiedy zawodnicy wyjdą z pola walki, sędzia przerwie walkę i wznowi ją na środku, w tej samej pozycji w jakiej ją opuścili. Jeżeli zawodnicy opuścili pole walki na stojąco, również wznowienie nastąpi w tej pozycji.
Techniki dozwolone
• Każdy rodzaj duszenia ( za wyjątkiem zatykania dłonią ust i nosa )
• Każda dźwignia na łokieć, nadgarstek czy bark
• Każda dźwignia na kolano oraz stopę
Techniki niedozwolone
• “podwójny Nelson" oraz “krucyfiks"
• Używanie t-shirta, gi, lub chwytanie za odzież przeciwnika
• Jakiekolwiek uderzenia
• Atakowanie oczu, zahaczanie palcami ust przeciwnika
• Łapanie za uszy
• Łapanie za włosy
• Wyłamywanie stawów paliczkowych zarówno u rąk jak i u stóp
• Uciskanie przeciwnika punktowo kciukami
• Drapanie i szczypanie
• Kopanie
• Gryzienie
• Dotykanie okolic krocza
• Odpychanie i ucisk twarzy dłońmi, łokciami i kolanami
• Używanie jakichkolwiek substancji powodujących „śliskość" skóry
Punkty
2 - dosiad
2 - kolano na brzuch
2 - przetoczenia ( zakończone gardą lub półgardą )
2 - sprowadzenia ( zakończone gardą lub półgardą )
3 - wpięcie za plecy z zahaczeniem obu stóp
3 - obejście gardy
4 - czyste przetoczenie ( zakończone obejściem gardy - czyli pozycją dominującą )
4 - czyste sprowadzenie (zakończone obejściem gardy - czyli pozycją dominującą )
• Każda pozycja musi być utrzymana przez 3 sekundy lub więcej by być nagrodzoną punktami
• Przy częstych zmianach pozycji, punktowane są tylko te utrzymane przez 3 sekundy
• Każda zmiana pozycji z „na plecach" na „ na górze" traktowana jest jako przetoczenie
Kary
• Kiedy zawodnik z własnej inicjatywy wskakuje do gardy, lub zmienia pozycję ze stojącej na siedzącą lub leżącą, i pozostaje tak z jakiegokolwiek powodu przez 3 sekundy lub więcej, będzie ukarany odjęciem jednego punktu
• Kiedy zawodnik przerywa kontakt z przeciwnikiem, cofa się lub unika nawiązania walki, będzie ukarany odjęciem jednego punktu
• Pasywny zawodnik będzie ostrzeżony dwa razy, a później ukarany odjęciem punktu. Sędzia winien ostrzec pasywnego zawodnka werbalnie
Jak wygrać?
O zwycięstwie decyduje:
• Poddanie się przeciwnika przez odklepanie ręką, nogą lub werbalnie
• Gdy sędzia dostrzeże, że jeden z zawodników nie jest w stanie się bronić lub jego zdrowiu zagraża bezpieczeństwo, może orzec o zwycięstwie przeciwnika
• Kiedy zawodnik dwukrotnie złamie zasady, zostanie przez sędziego zdyskwalifikowany
Można wygrać przez
• Poddanie
• Punkty
• Decyzję sędziowską
Kategorie wagowe w klasie mężczyzn
• - 65.9kg
• - 76.9 Kg
• - 87.9 Kg
• - 98.9 Kg
• + 99 Kg
• Absolute Class
Kategorie wagowe w klasie kobiet
• -60kg
• +60kg
Kategorie wagowe w klasie junior
( juniorzy do 18 lat )
• -70kg
• -80kg
• -90kg
• +90kg
Limity czasowe
• Rundy kwalifikacyjne = 6 Minut, pierwsze 3 minuty bez punktów.
• Finały = 10 Minut, pierwsze 5 minut bez punktów. Tylko punkty karne.
• 3/5 Minut dogrywki w razie remisu.
Przepisy dla juniorów będą bardziej restrykcyjne, bez suplesów, skrętówek i rozbijania o matę.
BORN TO FIGHT