Po za tym by coś osiągnęło sukces potrzebuje dobrego składu , dobrej ceny i na koncu wyglądu i reklamy . Jeśli jest dobry skład to podstawa osiągnięta to jak z dobrym treningiem . Potem odpowiednia cena jest nie zbędna bo jeśli jest wygórowana to choćby towar pozwalał nam przenosić góry to go nie kupimy . Po trzecie jeśli towar posiada te dwie cechy powyżej opisane to nawet jeśli by był w białym pudełku i opisany niezmywalnym markerem a jego cena spadnie o połowę to i tak będzie równie chętnie kupowany albo i bardziej ( test saiba i opakowanie produktu ... . Wiadomo jakiego ) I nawet reklama będzie zbędna bo wieść o czymś dobrym się na ogół szybko roznosi . Lecz jeśli brakuje czegoś z dwóch pierwszych czynników składu bądź cenny . Towar nigdy nie osiągnie sukcesu i nie stanie się bestsellerem lecz tylko będzie dodatkiem w asortymencie firmy takim rodzynkiem
Zmieniony przez - Gosteczek w dniu 2007-03-11 14:04:20
Zmieniony przez - Gosteczek w dniu 2007-03-11 14:46:02