...
Napisał(a)
...
Napisał(a)
a może o 20 ? dajcie żyć o 21 leci Arsenal vs. Everton
Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html
...
Napisał(a)
tylko ze chyba tylko Ty bedziesz to ogladal niestety
body zazdroszcze Ci
powinienem byc
Zmieniony przez - -Baca- w dniu 2005-09-19 17:50:15
body zazdroszcze Ci
powinienem byc
Zmieniony przez - -Baca- w dniu 2005-09-19 17:50:15
Sponsorem nagród w XIII edycji Ligi Typerów jest Wydawnictwo SQN
Zapraszamy !! http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__XIII_Edycja-t920180.html
!!!<<< ARSENAL LONDYN >>>!!!
!! Pomyśl, jeśli potrafisz !!
...
Napisał(a)
o 20:00 wszyscy mają być na
[http://www.polchat.pl/chat/?room=sfdchat]
i jak pasuje 20:00 .... sorry że znowu mieszam w godzinach.
edit: ok 20:30 ... tylko tym razem wszyscy mają być
Zmieniony przez - bodymaker w dniu 2005-09-19 17:56:33
[http://www.polchat.pl/chat/?room=sfdchat]
i jak pasuje 20:00 .... sorry że znowu mieszam w godzinach.
edit: ok 20:30 ... tylko tym razem wszyscy mają być
Zmieniony przez - bodymaker w dniu 2005-09-19 17:56:33
Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html
...
Napisał(a)
Musimy podejść do tej zabawy profesjonalnie,nie może być kłutni,krytyki nawet jak komuś nie pujdzie mecz,trzeba stworzyć miłą atmosfere poprostu tak jak w prawdziwej drużynie w pilce trzeba grać drużynowo bo inaczej sie nic nie osiągnie.
Drużyna:
Podstawą nowej drużyny jest solidny skład ( solidny= taki, który zawsze przychodzi w min. 6 osób) oraz dobre prowadzenie team’u przez swojego trenera.
Na obecny sezon ( III sezon) maksymalna liczba zawodników w danym klubie wynosi _12_, i tej liczby nie można przekroczyć. Minimalna liczba osób, by drużyna była zatwierdzona wynosi BODAJŻE 10, więc trzeba dobrze szukać nowych zawodników. Znalezienie nawet tych 10. może być bardzo trudne….( od tego są fora, strony czy znajomi-znajomych).
Ustawianie drużyny podczas meczy:
Jest to także bardzo ważny punkt „naszej pracy”, ponieważ od tego może zależeć zwycięstwo, bądź też odrobienie strat.
Można tutaj zaprezentować dwie taktyki ustawienia, które w jakiś sposób przybliża nowym trenerom tą sprawę:
1. ustawianie najlepszych zawodników do pierwszych biegów ( np. zawodnik X i Y to najlepsi w drużynie i to oni startują jako piersi by ewentualnie strzelić bramkę lub odrobić straty %).
2. ustawienie : najlepszy zawodnik + ”spisywacz” (spisywacz= każdy chyba wie, co to jest za osoba). Wtedy można pokusić się o dobre wyprowadzenie procentowe w biegach.
Można także połączyć obie te taktyki, bądź zastosować inną, w razie potrzeb ( np. w zależności z jakim przeciwnikiem się gra).
Kolejną ważną sprawą jest „posiadanie” w każdym meczu co najmniej tych _6_ podstawowych zawodników. Jeżeli liczba graczy spadnie poniżej _4_ ogłaszany jest walkower, wiec trzeba bardzo uważać na tą kwestię.
Zachowanie trenera podczas spotkania:
Może się wydawać, że tak kwestia jest tutaj nie potrzebna, jednakże wielu trenerów popełnia te same, banalne błędy. Jednym z takich jest BRAK ZNAJOMOŚCI REGULAMINU, który jest nie odłączoną częścią IFQ. W regulaminie zostały zapisane wszystkie najistotniejsze kwestie, także dla trenerów. Przed założeniem drużyny, trzeba DOKŁADNIE zapoznać się z zasadami panującymi w naszej zabawie, żeby uniknąć głupich błędów.
Składanie protestów w czasie spotkania: jest to kwestia, która może czasami uratować wynik spotkania. Trzeba być w 100% pewnych, że ma się racje odnośnie protestu ( tzn. poprzeć swoją wypowiedź linkiem – co jest teraz już raczej podstawą) i dopiero go zgłaszać. Jeżeli zauważymy jakiś błąd w działaniach sędziego głównego powinno się od razu napisać o tym, bo później to może być po sprawie i protest nie zostanie uznany.
Umawianie na spotkania ligowe/pucharowe.
Podstawą rozpoczęcia spotkania są zawodnicy oraz sędziowie. Tych drugich zawsze można zastąpić, jednakże graczy ciężko. Ustawianie spotkań powinno być „zgodą większości swojej drużyny na mecz w tym terminie”. Nigdy nie należy ustawiać daty spotkania pod siebie ( tzn. pod trenera) gdyż to może kolidować z terminami dla zawodników. Nie zawsze trener jest obecny na meczu – jednak bez niego można się obejść ( np. poprzez powierzeniu komuś funkcji asystenta, który w takich przypadkach będzie pełnił funkcję trenera).
Informacje z już zatwierdzoną datą powinny być wysyłane niezwłocznie, po umówieniu terminu. Najlepiej „powołania” rozsyłać na kilka sposobów ( gg, mail, PW na forum), żeby mieć pewność, że informacja doszła. Warto także na końcu każdego ustalonego terminu spotkania dodać „potwierdzenie” ( tzn. każdy zawodnik potwierdzał swoją obecność, bądź też otrzymanie zawiadomienia o meczu).
Treningi/sparingi:
Treningi albo ewentualne sparingi pokażą na co stać każdego zawodnika z drużyny. Można podczas nich stosować nowe „ustawienia graczy” lub też dać szanse wykazać się asystentowi, czy zawodnikom, którzy rzadko występują.
Budowanie zgranego kolektywy:
Atmosfera panująca w drużynie jak wiadomo wpływa na wyniki. Dobry klimat między zawodnikami potrafi dużo zdziałać, a także złagodzić niekiedy spory wew. ekipy. Trzeba szanować każdego gracza, który wart jest tego i nie krytykować gry innych. Każdemu zdarzają się błędy i trzeba o tym pamiętać na każdym kroku.
Kwestie dodatkowe:
Logo ekipy: bardzo fajny dodatek, dzięki któremu każdy zawodnik ze swojej drużyny może być rozpoznawalny przez inny. Zrobić takową rzecz nie jest trudne, a na pewno będzie ładnie wyglądało.
Drużyna:
Podstawą nowej drużyny jest solidny skład ( solidny= taki, który zawsze przychodzi w min. 6 osób) oraz dobre prowadzenie team’u przez swojego trenera.
Na obecny sezon ( III sezon) maksymalna liczba zawodników w danym klubie wynosi _12_, i tej liczby nie można przekroczyć. Minimalna liczba osób, by drużyna była zatwierdzona wynosi BODAJŻE 10, więc trzeba dobrze szukać nowych zawodników. Znalezienie nawet tych 10. może być bardzo trudne….( od tego są fora, strony czy znajomi-znajomych).
Ustawianie drużyny podczas meczy:
Jest to także bardzo ważny punkt „naszej pracy”, ponieważ od tego może zależeć zwycięstwo, bądź też odrobienie strat.
Można tutaj zaprezentować dwie taktyki ustawienia, które w jakiś sposób przybliża nowym trenerom tą sprawę:
1. ustawianie najlepszych zawodników do pierwszych biegów ( np. zawodnik X i Y to najlepsi w drużynie i to oni startują jako piersi by ewentualnie strzelić bramkę lub odrobić straty %).
2. ustawienie : najlepszy zawodnik + ”spisywacz” (spisywacz= każdy chyba wie, co to jest za osoba). Wtedy można pokusić się o dobre wyprowadzenie procentowe w biegach.
Można także połączyć obie te taktyki, bądź zastosować inną, w razie potrzeb ( np. w zależności z jakim przeciwnikiem się gra).
Kolejną ważną sprawą jest „posiadanie” w każdym meczu co najmniej tych _6_ podstawowych zawodników. Jeżeli liczba graczy spadnie poniżej _4_ ogłaszany jest walkower, wiec trzeba bardzo uważać na tą kwestię.
Zachowanie trenera podczas spotkania:
Może się wydawać, że tak kwestia jest tutaj nie potrzebna, jednakże wielu trenerów popełnia te same, banalne błędy. Jednym z takich jest BRAK ZNAJOMOŚCI REGULAMINU, który jest nie odłączoną częścią IFQ. W regulaminie zostały zapisane wszystkie najistotniejsze kwestie, także dla trenerów. Przed założeniem drużyny, trzeba DOKŁADNIE zapoznać się z zasadami panującymi w naszej zabawie, żeby uniknąć głupich błędów.
Składanie protestów w czasie spotkania: jest to kwestia, która może czasami uratować wynik spotkania. Trzeba być w 100% pewnych, że ma się racje odnośnie protestu ( tzn. poprzeć swoją wypowiedź linkiem – co jest teraz już raczej podstawą) i dopiero go zgłaszać. Jeżeli zauważymy jakiś błąd w działaniach sędziego głównego powinno się od razu napisać o tym, bo później to może być po sprawie i protest nie zostanie uznany.
Umawianie na spotkania ligowe/pucharowe.
Podstawą rozpoczęcia spotkania są zawodnicy oraz sędziowie. Tych drugich zawsze można zastąpić, jednakże graczy ciężko. Ustawianie spotkań powinno być „zgodą większości swojej drużyny na mecz w tym terminie”. Nigdy nie należy ustawiać daty spotkania pod siebie ( tzn. pod trenera) gdyż to może kolidować z terminami dla zawodników. Nie zawsze trener jest obecny na meczu – jednak bez niego można się obejść ( np. poprzez powierzeniu komuś funkcji asystenta, który w takich przypadkach będzie pełnił funkcję trenera).
Informacje z już zatwierdzoną datą powinny być wysyłane niezwłocznie, po umówieniu terminu. Najlepiej „powołania” rozsyłać na kilka sposobów ( gg, mail, PW na forum), żeby mieć pewność, że informacja doszła. Warto także na końcu każdego ustalonego terminu spotkania dodać „potwierdzenie” ( tzn. każdy zawodnik potwierdzał swoją obecność, bądź też otrzymanie zawiadomienia o meczu).
Treningi/sparingi:
Treningi albo ewentualne sparingi pokażą na co stać każdego zawodnika z drużyny. Można podczas nich stosować nowe „ustawienia graczy” lub też dać szanse wykazać się asystentowi, czy zawodnikom, którzy rzadko występują.
Budowanie zgranego kolektywy:
Atmosfera panująca w drużynie jak wiadomo wpływa na wyniki. Dobry klimat między zawodnikami potrafi dużo zdziałać, a także złagodzić niekiedy spory wew. ekipy. Trzeba szanować każdego gracza, który wart jest tego i nie krytykować gry innych. Każdemu zdarzają się błędy i trzeba o tym pamiętać na każdym kroku.
Kwestie dodatkowe:
Logo ekipy: bardzo fajny dodatek, dzięki któremu każdy zawodnik ze swojej drużyny może być rozpoznawalny przez inny. Zrobić takową rzecz nie jest trudne, a na pewno będzie ładnie wyglądało.
www.trenuj.com - TRENING PIŁKARSKI !
...
Napisał(a)
Wybaczcie, ale nie bedzie mnie dzisiaj, niech ktoś napisze potem Tu co ustaliliście.
juve!!!
...
Napisał(a)
Szkoda ale mnie nie bedzie jestem w domu po 21 dzisjaj - mówi się trudno
http://www.sfd.pl/temat132515/ - ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC
http://www.sfd.pl/temat130326/ - JUVENTUS TURYN
Poprzedni temat
Dudek w Arsenalu???
- 1
- 2
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- ...
- 38
Następny temat
POMÓŻCIE PROSZE
Polecane artykuły