...
Hej, wziąłem ostatnio jedną porcję RedWeiler i dzień skończył się na wymiotach które zwaliłem na zatrucie pokarmowe. Dzisiaj poszła druga dawka i czuję już problemy z żołądkiem. Co może być przyczyną?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Nietolerancja któregoś ze składników.
"That's not normal because we don't want to be normal.
Normality is what weak people call living. I call it death."
...
Najprawdopodobniej kapsaicyna, możesz jeść ostrą paprykę chilii np. ?
...
stosowałeś wcześniej jakieś stymulanty ? możliwe że po kofie masz takie problemy
...
opisz co rozumiesz przez problemy z zoladkiem
mnie od nadmiaru kapsaicyny palilo od dwunastnicy do esicy
mnie od nadmiaru kapsaicyny palilo od dwunastnicy do esicy

Współpraca treningowo-dietetyczna,
prowadzenie on-line,
kontakt [email protected]
...
Pewnie któryś składnik nie siada
Zmieniony przez - Mr. Reduction w dniu 2014-08-26 21:48:26
Zmieniony przez - Mr. Reduction w dniu 2014-08-26 21:48:26
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji? Skorzystaj z porad naszych ekspertów!
Krzysztof Piekarz