...
Napisał(a)
Dodaj,że wykupiłeś abonament: bez opcji umożliwiającej prowadzenie korespondencji
...
Napisał(a)
i dodaj , że nie dotyczy to korepodencji a konsultacji, zatem nie wprowadzaj w błąd uzytkowników!
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:32:41
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:33:31
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:32:41
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:33:31
ciągły rozwój...
...
Napisał(a)
zresztą to dziwne Bull, że w przeciwieństwie do walendzi oraz faftaq którzy dążyli do wyjasnienia sprawy i nie pomijają faktu, że isntnieje jakiś błąd po stronie Waszej, Ty jednak udajesz że winny zawsze jest klient
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:43:47
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:49:55
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:43:47
Zmieniony przez - nexor w dniu 2013-01-27 01:49:55
ciągły rozwój...
...
Napisał(a)
To nie jest prawda
1) Pomijałeś najważniejszy aspekt tej sprawy
2) Oczerniałeś niesłusznie, bez próby kontaktu za pośrednictwem formularza awaryjnego, przeznaczonego do tego
3) Żadne zawsze bo przy setkach sprzedanych planów ta sytuacja jest nowa i wyjątkowa, ( działamy ponad rok)
4) Nie podoba mi się ich stanowisko (cały czas korespondowaliśmy na ten temat) bo Ci przytaknęli częściowo z tego powodu bo chcieli to szybko zamknąć i mieś spokojny łikend. Argumenty i logika nie trafiała wiec podjęli taką decyzję niestety. Najlepiej to pokazuje drugi temat jaki prowadziłeś w innym dziale- sorry ale musiałem!
Jesteś klientem ale klient tez musi uczciwie uznać fakty!
- kupiłem świadomie bez konsultacji wiec rozumiem, że ich nie ma
- nie zauważyłem zmian wiec przyznaje się do tego
tego zabrakło po Twojej stronie a my poświeciliśmy sporo czasu by zrozumieć o co Ci chodzi mimo, że bezpodstawnie zacząłeś od antyreklamy w 2 miejscach na forum.
Brakuje minimum "sorry" z Twojej strony!
Zmieniony przez - Bull w dniu 2013-01-27 10:12:51
1) Pomijałeś najważniejszy aspekt tej sprawy
2) Oczerniałeś niesłusznie, bez próby kontaktu za pośrednictwem formularza awaryjnego, przeznaczonego do tego
3) Żadne zawsze bo przy setkach sprzedanych planów ta sytuacja jest nowa i wyjątkowa, ( działamy ponad rok)
4) Nie podoba mi się ich stanowisko (cały czas korespondowaliśmy na ten temat) bo Ci przytaknęli częściowo z tego powodu bo chcieli to szybko zamknąć i mieś spokojny łikend. Argumenty i logika nie trafiała wiec podjęli taką decyzję niestety. Najlepiej to pokazuje drugi temat jaki prowadziłeś w innym dziale- sorry ale musiałem!
Jesteś klientem ale klient tez musi uczciwie uznać fakty!
- kupiłem świadomie bez konsultacji wiec rozumiem, że ich nie ma
- nie zauważyłem zmian wiec przyznaje się do tego
tego zabrakło po Twojej stronie a my poświeciliśmy sporo czasu by zrozumieć o co Ci chodzi mimo, że bezpodstawnie zacząłeś od antyreklamy w 2 miejscach na forum.
Brakuje minimum "sorry" z Twojej strony!
Zmieniony przez - Bull w dniu 2013-01-27 10:12:51
...
Napisał(a)
Nie wiem po co wprowadzasz ludzi w błąd. Zmiany nie zostały wprowadz]one na czas a błąd w "liście" nadal wystęuje.
ciągły rozwój...
...
Napisał(a)
nexorJak widać odpowiadzi udziela sie wybiórczo.
oszukałeś mnie, wprowadziłeś w błąd i przyznaj to
nic "wybiórczo" bo kupiłeś świadomie bez opcji konsultacji/odpowiedzi
...
Napisał(a)
co do tego zdania, które przytoczyłeś mogę przeprosić, ale nie zmienia to faktu, że moja zmiana na czas nie została wprowadzona. Ja potrafie powiedziec przepraszam jako klient a Ty jako reprezentant firmy nie. To lekki absurd.
ciągły rozwój...
...
Napisał(a)
Ja panikuje zaraz, dzwonię do Daniela i do Tadzia
a ty zwyczajnie wprowadziłeś mnie i czytelników w błąd
a ty zwyczajnie wprowadziłeś mnie i czytelników w błąd
Poprzedni temat
Dzienniki i dietetyk.sfd.pl
Następny temat
Powiadomienia o odpowiedzi na artykuł
Polecane artykuły