siema! od tygodnia robie pompki w domu 3 razy w tygodniu(chodzenie na silke niemozliwe brak czasu niestety) no i zauwazylem ze moja klata tak jakby zalala sie woda no i zakwasy.. wrzuce zdjecie(chociarz nie jest one wyrazne) wiec czy cos sie stalo z moim miesniem? bo jestem w tych sprawach zielony. i czy robienie pompek w domu ma jakis sens?czy warto?beda jakies efekty?(moze jakies odzywki? diete mam na mase)no i ostatnie pytanie mam bardzo szerokie biodra jak moge cwiczyc w domu aby to troche bylo mniej widoczne moze cwiczenia na miesnie brzucha?? prosze was o pomoc z gory dzieki pzdr
...
Napisał(a)
siema! od tygodnia robie pompki w domu 3 razy w tygodniu(chodzenie na silke niemozliwe brak czasu niestety) no i zauwazylem ze moja klata tak jakby zalala sie woda no i zakwasy.. wrzuce zdjecie(chociarz nie jest one wyrazne) wiec czy cos sie stalo z moim miesniem? bo jestem w tych sprawach zielony. i czy robienie pompek w domu ma jakis sens?czy warto?beda jakies efekty?(moze jakies odzywki? diete mam na mase)no i ostatnie pytanie mam bardzo szerokie biodra jak moge cwiczyc w domu aby to troche bylo mniej widoczne moze cwiczenia na miesnie brzucha?? prosze was o pomoc z gory dzieki pzdr
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź
...
Napisał(a)
Zdrowo sie odzywiaj biegaj i wykup karnecik na basenik pompki brzuszki i drazek to jak najbardziej wskazane dla Ciebie
...
Napisał(a)
Nie masz sprzetu? Zacznij trening domatora lub fbw mawashiego.
Duze biodra? Zacznij robic aerobty, skakanka,rowerek,biegi, plywanie.
Kreatyny iinnych suplementow Ci nie potrzeba.
Masz diete i tego sie trzymaj.
Klata dobra, przymasujesz i bedzie git.
Duze biodra? Zacznij robic aerobty, skakanka,rowerek,biegi, plywanie.
Kreatyny iinnych suplementow Ci nie potrzeba.
Masz diete i tego sie trzymaj.