SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

piewszy plan FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1362

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
Rado6

"chce wiedzieć np. czym zastąpić drążek w 6 ćwiczeniu i w ogóle, żeby się wypowiedział."

pierwsza polowka - NICZYM.

druga - przeciez juz Rion wszystko napisal.


drazek
podawalem wielokrotnie,ale....przypomne 2 tricki do wykorzystania,ktore pomoga w tym cwiczeniu:

w obu chodzi o to samo - zmniejszyc troche ciezar,ktory mamy podciagnac :)







"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2229
Witam, dotychczas stosowałem się do fbw traktora, wg zaleceń miał on obowiązywać przez 6-8 tygodni, zamierzam teraz zmienić plan, co polecacie? chyba najlepszym wyborem byłby split. Przez ten okres nauczyłem się techniki i zaaklimatyzowałem organizm to treningu siłowego. Na starym planie będę ćwiczył do końca tygodnia, a od następnego chciałbym ruszyć ze splitem, niestety miałem tydzień przerwy spowodowany wypadkiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2229
Przepraszam, że piszę bezpośrednio pod postem, ale wcisnąłem enter i nie mogę edytować.
Tak więcej chciałbym uzyskać kolejne wskazówki dotyczące planu. Posiadam ławkę płaską ze stojakami, gryf prosty, łamany i krótkie, no i obciążenie. W najbliższym czasie spróbuję załatwić drążek, a później pomyślę o wyciągu. Jeżeli chodzi o trening to system 3 dni w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 355 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4231
Jak progres na planie calosciowym? Wyniki w podstawowych bojach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2229
Progres jest, w każdym ćwiczeniu dodałem obciążenie prócz nóg, w rumuńskim MC w ostatniej serii robię 47kg i zapewnę mógłbym jeszcze dołożyć ale na razie wystaczy, nie chce obciążać zbytnio pleców, dodaję stopniowo kg. W wyciskaniu sprawa ma się podobnie, z tym że przy tym obciążeniu w 3 serii robię dolny próg powtórzeń czyli 12, a zaczynałem podobnie jak przy MC, czyli 37-39 kg. W wiosłowaniu sztangą trochę mniej obciążenia dobieram cos koło 33kg, ale progres jest w porównaniu do początku. Jeżeli chodzi o barki to chyba najmniejszy;] ze względu na małe obciążenie, obecnie jest to 19kg, na ostatnim treningu 15 powtórzeń zaliczyłem i myślę, że podczas kolejnej sesji zwiększę do 23kg. Wracając do nóg, nie zwiększam obciążenia, w 3 serii dobieram 39kg, ponieważ nie czuję potrzeby zwiększania pomimo, że zaliczam 15 powtórzeń i w najbliższym czasie tak pozostanie, ze względu na lekki uraz lewej nogi podczas wypadku.

Wracając do planu to najlepiej wolałbym splita co podkreślałem wcześniej. Chciałbym zająć się indywidualnie do każdej partii ciała, w tym oczywiście biceps i triceps. Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Izolowane ćwiczenia na czworogłowy

Następny temat

4 Dniowy trening na mase - do sprawdzenia

nutlove