SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

masa

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1416

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45039 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
potrzebuje pomocy cwicze jakies ponad 6-8 mies. no i do tej pory przytylem jakies 10 kilo i zrobilem sama rzezbe moge wkleic zdjecie nie jestem zaduzy ale wiekszy niz kiedys :)chcialbym zaczac cwiczyc na mase.

JEsli mam umrzec to musza mi trumne na zamowienie zrobic :D

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45039 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
aha i jeszcze tylko dodam ze mam do dyspozyci sztange,hantle no i ciezary no i jeszcze robiac plecy sie podciagam na drazku


JEsli mam umrzec to musza mi trumne na zamowienie zrobic :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 477 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5051
JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107470

Polecam trening 3-4x tyg. każda grupa 1x
W każdej grupie po 1-2 ćwiczenia podstawowe złożone-wielostawowe-patrz AĆ ( http://www.kulturystyka.pl/atlas/ )-w nich progresja 3-4 serie
+1 izolowane-3-4 serie -stałym cięż.
Treningi po 50-70 minut. Przerwy 90-150 sec w podstawowych cięzkich ćwicz.,przy pozostałych 60-90sec.

1. ćwiczenia podstawowe-złożone-wielostawowe(wyciskania, przysiady, podciągania itd) zakres 12-8 powtórzeń-progresja cięzaru
-przykład dla 3 serii: 12,10,8
-przykład dla 4 serii: 12,10,8,8
-przykład dla 5 serii: 15,12,10,8,8,(tylko przysiady)
2.ćwiczenia izolowane zakres powtórzeń 8-10 stały ciężar

Oto jeszcze dosadniej:

Klatka-2 postawowe +1 izolowane
grzbiet góra-2 postawowe+ 1 na czworoboczne(kaptury)
grzbiet prostowniki-1 podstawowe
tricepsy-1 postawowe +1 izolowane
bicepsy-1 postawowe +1 izolowane
przedramiona- 1 podstawowe
uda-4-głowe 1 postawowe +1 izolowane
uda-2-głowe 1 izolowane
łydki-1 podstawowe
brzuch 1 na proste +1 na skośne
barki-po 1 na każda głowę

W doborze ćwiczen pomocny będzie "Atlas Ćwiczeń" : http://www.kulturystyka.pl/atlas/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 25512 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 110391
Trening z Expanderem:
http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=39294&forum_id=121&Topic_Title=&forum_title=Z archiwum kulturystyki

"Trening hantlami dla każdego":
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=40591


Trening Domatora:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm


.................. 1 BOLD NOWEJ GENERACJI ..................
Doradca w dziale SFD
>>>A tak wogóle to nienawidze MATERIALISTÓW <<<
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 477 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5051
i wszystko jasne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
hrhr a ile masz obciazenia ?

.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45039 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
obciazenia mam duzo bo cwicze z 2 kolegami jeden robi 130 a 2 100 na klate tylko ze sie koksuja cwiczymy u mnie w piwnicy oni cwicza po 3 lata juz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
tzn ze tez masz ławeczke ?

.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45039 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
mam laweczke i taki maly atlas np. mozna barki na nim robic z oparciem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
no to masz wszystko

prponuję:

grupa II - mały staz masa http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=104892

==
------------
Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji MICHAILA "Trenuj z nami CYKLICZNIE"

TUTAJ MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412 

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 
=======================================

a tutaj dyskutujemy ogólnie o tej akcji:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412
=======================================

ilu nas jest w Akcji:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105827
=======================================

NO I

SUPLEMENTACJA:

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1000&topic_id=105681
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107727
DAWKOWANIE ODZYWEK/SUPLEMENTÓW W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105681&whichpage=4&crc=322163#post57
=======================================

ORAZ ODŻYWIANIE:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105824


.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10681 Napisanych postów 45039 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
chyba nie skorzystam ale juz sobie ulozylem plan na mase jutro go tu wrzuce no i zobaczymy czy dobry jesli mi go sprawdzisz oczywiscie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę :)

Następny temat

wyciskanie....siła...ja? :)