SFD - po prostu najlepsze ceny! RABATY DO 90%
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

" REDUKCJA "

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 792

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 309 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4135
Witam, jak wiadomo idzie lato i każdy chciałby się przygotować jak najlepiej. Moje pytanie brzmi: Czy jest możliwość pozbycia się nadmiernej tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym oszczędzeniu mięśni ? Proszę o pomoc, jestem zielony i może podacie jakieś suple, które by pomogły.

TIME FOR A CHANGE.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8973 Napisanych postów 84038 Wiek 50 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 710446
można stosując suplementy antykataboliczne
ale najważniejsza będzie dieta

TRENINGI KATOWICE Sebastian Szmit

Kompleksowe prowadzenie online
https://sebastianszmit.pl/ 

...
Napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 309 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4135
Mógłbyś podać jakieś przykłady.

TIME FOR A CHANGE.

...
Napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1292 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16191
bcaa np

instruktor kulturystyki / trener personalny

...
Napisał(a)
Początkujący
a może jakiś spalacz, bo na samym bcaa to dupa. co do diety, mam trochę małe możliwości, ale bede sie starac

TIME FOR A CHANGE.

...
Napisał(a)
Początkujący
NAJBARDZIEJ chcę zrzucić " beerceps " i uda

TIME FOR A CHANGE.

...
Napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1292 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16191