SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyjazd do USA kto wie , juz byl niech pomoze

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18283

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 465 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1638


jestem studentem 4semestru na studiach dziennych o jaka wize mam sie najlepiej starac zamierzajac zwiedzisc stany ile taka wiza kosztuje jak ja zdobyc co wiedziec powinienem przed pojechaniem do ambasady, chce wyjechac z tata on nie jest studentem:) o jaka wize najlepiej sie starac abysmy wspolnie mieli szanse zwiedzic stany , jesli ktos byl nie pomoze

Zmieniony przez - QUANTO w dniu 2008-04-07 21:13:01

Zapraszam do sklepiku z odżywkami w Opolu w Tesco codziennie od 9-19.00 pozdrawiam ;)

tel.510420420

www.pajacyk.pl

sites.google.com/site/sklepnokaut/

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9
na tej stronie możesz znależć informacje na ten temat wyjazdu do stanów : https://www.bazar.club/pl/
może się przyda
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 459 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7964
w hoooj zalatwiania biegania kasy a dostanie wizy turystycznej graniczy z cudem..panstwo na calym swiecie gdzie najtrudniej sie dostac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1735 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 19825