SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Umięśnione, otłuszczone kolana u dziewczyny...

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7785

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 300
Witam! Moim największym problemem są moje kolana. Wstydze się chodzić w krótkich spodenkach aby nie było ich widać a wiadome, że teraz we wakacje jest to praktycznie niemożliwe...Ogólnie jestem szczupła - mam 172 cm i ważę 60kg, ale moje kolana są takie otłuszczone, zwłaszcza z wewnętrznej strony. Do tego wyglądają na takie jakby pomarszczone i opadające na dół...Dużo ćwiczę, jeździłam na rowerze, ale rozmiar moich kolan nie zmniejszył się, zrobiły się twardsze, bardziej umięśnione, ale nadal są za duże i nieproporcjonalne do mojej sylwetki. Co mam zrobić?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1271 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 12119
Nie ma chudnięcia 'miejscowego' z tego co mi wiadomo.

Nie gardź sobą, że bitwę przegrałeś. Trzeba pewnej siły, by się zapędzić tam, gdzie się bitwy przegrywa.

http://www.sfd.pl/Pierwsza_redukcyjna_po_50:50..._dukanie...mm..._i_innych_eksperymentach-t865808.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282771
Twoim problemem nie są kolana, a brak mięśni.
Daj fotę całego ciała, wypełnij ankietę z regulaminu i pokaż, jak jesz. Wtedy będziemy mogli pomóc.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 300
Ja bardzo dużo ćwiczę, ciało mam umięśnione i szczupłe tylko te kolana takie okropne...To co mam zrobić aby wyglądały ładniej? Może jakieś specialnie dobrane ćwiczenia? Na diecie byłam, udało mu się w pół roku schudnąć 18kg a teraz odżywiam się zdrowo, więc z dietą nie mam problemów. Pomóżcie, bo chcę jakoś wyglądać na wakacjach i nie straszyć okropnymi kolanami ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1271 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 12119
Kama, jak wypełnisz ankietę (regulamin), dasz fotki całej sylwetki i wkleisz swoje przykładowe menu (najlepiej wklepać w kalkulator na www.potreningu.pl i dać tu zrzuty, login i hasło jak tu) to na pewno ci dziewczyny pomogą. W innym wypadku nawet nie ma co zgadywać co uważasz za 'zdrowe' albo za 'umięśnione'.

Nie gardź sobą, że bitwę przegrałeś. Trzeba pewnej siły, by się zapędzić tam, gdzie się bitwy przegrywa.

http://www.sfd.pl/Pierwsza_redukcyjna_po_50:50..._dukanie...mm..._i_innych_eksperymentach-t865808.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 780 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24062
ale zależy też jak ćwiczysz bo machaniem nogami czy aerobami to raczej i pokaż jak jesz, bo szefowe nie są jasnowidzami

Zmieniony przez - Emkaza w dniu 2012-06-28 15:54:14

Zmieniony przez - Emkaza w dniu 2012-06-28 15:55:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 300
Dopiero teraz odświeżam temat, bo wcześniej nie miałam czasu aby tutaj wszystko dokładnie napisać ;) A więc podaje moje dane:
Płeć : kobieta
Wiek : 17
Waga : 62
Wzrost : 172
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 32
Obwód talii : 72
Obwód uda : 58
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 22.26%
Aktywność w ciągu dnia : dużo spaceruję, chodzę po schodach, jeżdżę na rowerze mniej więcej 15 minut każdego dnia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2 razy w tygodniu siatkówka godzina i koszykówka godzina, 3 razy w tygodniu jazda na rowerze po godzinie, spacery każdego dnia, biegi 2 razy w tygodniu po 20 minut
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać, lubię ostre jedzenie
Cel : szczuplejsze uda i kolana
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : w normie
Preferowane formy aktywności fizycznej : na świeżym powietrzu
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : nie
Stosowane wcześniej diety : dieta 1500kcal i teraz dieta 100kcal


Zmieniony przez - kama_1919 w dniu 2012-07-12 18:35:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1271 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 12119
Wejdź na www.potreningu.pl (login i hasło jak tu) wrzuć do dziennika żywieniowego swoje przykładowe menu, dodaj wpis do dziennika, 'generuj zrzut' i wklej tutaj rozpiskę,, która ci się zapisze na dysku komputera. Rozumiem, że:

"Stosowane wcześniej diety : dieta 1500kcal i teraz dieta 100kcal "

to literówka i miało być 1000kcal

A no i wklej zdjęcia sylwetki w bieliźnie/stroju od stóp do szyi - przód, tył, bok. To ułatwia ocenę całości i podpowiedzi jak ćwiczyć i jak jeść.

Nie gardź sobą, że bitwę przegrałeś. Trzeba pewnej siły, by się zapędzić tam, gdzie się bitwy przegrywa.

http://www.sfd.pl/Pierwsza_redukcyjna_po_50:50..._dukanie...mm..._i_innych_eksperymentach-t865808.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 300
Ok, zaraz się za to zabieram ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 300
Tutaj będzie mi szybciej zapisać co jem każdego dnia, więc napiszę tutaj, myślę, że tak będzie lepiej a zdjęcia dam jutro i zobaczymy co z tego będzie ;))

Śniadanie (około 9:00):
50g płatków zbożowych lub otrębów granulowanych wymieszanych z otrębami owsianymi + 250ml mleka 0.5%tłuszczu
Serek wiejski 150g + kromka pieczywa razowego z chudą wędliną, pomidorem, sałatką i rzodkiewką
2 kromki chleba razowego z dżemem truskawkowym niskosłodzonym
Jajecznica z 2 jajek z chudą wędliną i pomidorem + kromka pieczywa chrupkiego

2 Śniadanie (około 12:30)
Jabłko
Grejfrut + kromka pieczywa chrupkiego żytniego z chudą wędliną
Raz na tydzień banan lub batonik musli

Obiad (15:00):
Panga pieczona z pieczarkami
Pieczony filet z kurczaka z pomidorami
Makaron razowy gotowany a potem smażony z chudą wędliną, pomidorami
i pieczarkami

Podwieczorek (17:00):
Jogurt naturalny 180g z 2 łyżkami otrębów granulowanych i kilkoma rodzynkami
Raz na tydzień miseczka kiślu bez cukru albo budyniu bez cukru na 2 szklankach mleka 0.5% tłuszczu

Kolacja:
Zazwyczaj grejfrut i kiwi albo jabłko
Serek wiejski 150g + kromka pieczywa chrupkiego żytniego

Do tego codziennie staram się pić przynajmniej 1,5l wody mineralnej niegazowanej i piję 3-4 szklanki herbaty zielonej albo czerwonej.
Raz w tygodniu zjem dodatkowo kawałek gorzkiej czekolady albo małego cukierka czekoladowego lub ciastko typu delicje.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1271 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 12119
"Tutaj będzie mi szybciej zapisać co jem każdego dnia, więc napiszę tutaj, myślę, że tak będzie lepiej a zdjęcia dam jutro i zobaczymy co z tego będzie "

Tyle, że tam podajesz ilości i widać ile białka, tłuszczu i węgli wciągasz, nikt za ciebie nie będzie wklepywał posiłków w tabelki, jak będziesz mieć chwilę to postaraj się wpisać

Nie gardź sobą, że bitwę przegrałeś. Trzeba pewnej siły, by się zapędzić tam, gdzie się bitwy przegrywa.

http://www.sfd.pl/Pierwsza_redukcyjna_po_50:50..._dukanie...mm..._i_innych_eksperymentach-t865808.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trener personalny !

Następny temat

Boczki:/