SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening początkującego

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 959

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194
Witam wszystkich!

Jestem Sebastian, mam 22 lata.Wakacje się zbliżają i postanowiłem zacząć ćwiczyć.Zacząłem ćwiczyć jakiś miesiąc temu, widząc pierwsze efekty jestem zmotywowania do dalszego "machania".
Moim celem jest muskulatura z niskim bf (bo każdy chce kratkę), ale nie chce być wielki.Dodam jeszcze że ćwiczę w domu.
Wypiszę tu wszystkie dane i proszę was o skomentowanie, co robię źle, co zmienić itd.

Aktualne wymiary:

Wzrost: 181
Waga: 74
Obwód w pasie: 64
Obwód klatki: 96
Obwód bicepsa: 34
Obwód uda: 56
Obwód bioder: 97
Barki : 117

Dieta :
Właściwie nie mam jako takiej. Staram się odżywiać zdrowo tj. nie jem słodyczy,jem owoce i warzywa.Mac'a lub Chińczyka raz w miesiącu bądź w ogóle.

Plan treningowy : (jeśli TO można tak nazwać)

Ćwiczę wszystkie partie mięśni 5 razy w tygodniu- sb,nd odpoczynek

Ćwiczenia:
Pompki- utrzymywanie maksymalnego napięcia mięśni przez 4s i powolne prostowanie ramion. -5 serii po 10 powtórzeń.
Brzuszki- uginanie tułowia z jednoczesnym napięciem mięśni przez 4s i powolne prostowanie.(staram się podtrzymywać głowę żeby było jak najmniejsze obciążenie na kark) -ile zdołam.
Następnie podnoszenie miednicy do tzw. świecy - ile zdołam
Przysiady- do zmęczenia mięśni (za pierwszym razem miałem zakwasy, ale po 3 "treningu" już idzie gładko, bez "skutków ubocznych".
Podnoszenie hantli (15kg)- 3 ćwiczenia w kolejności ramiona,biceps,barki. każde 5 serii po 10 powtórzeń.
I. Unoszenie ramion , II. Wyciskanie bica , III. Unoszenie hantli wzdłuż tułowia

To by było na tyle. Załączam focie :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 4189 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 44101
Nie uraź się, ale trochę za późno się za to wziąłeś, chyba że masz na myśli następne wakacje. Ćwiczyć zawsze warto. Dobrze by było żebyś ogarnął dietę, albo chociaż stosował 10 wskazówek żywieniowych (temat masz w podwieszonych działu odżywianie). Co do treningu to najlepiej zapisz się na siłownię, jak nie ma takiej możliwości to ogarnij temat trening w domowych warunkach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194
Dzięki za szybką odpowiedz. Sugerujesz że trening na siłowni jest bardziej efektowny? Ułożą mi tam plan wg. potrzeb? a co z dietą? Dlaczego pytam, planowałem dokupić drążek i nastawiałem się bardziej na ćwiczenie w domu. Z siłownią nie było by większego problemu , ale jestem dusigroszem :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1718 Napisanych postów 27216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 516400
Zależy co zamierzasz osiągnąć, Treningi w domowych warunkach na dłuższą metę nie zdadzą egzaminu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1214 Napisanych postów 5103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 133181
Oczywiście że siłka bardziej efektywna, trening z ciężarami to większy wydatek energetyczny, lepsza odpowiedź hormonalna organizmu do budowania mięśni, lepsza wytrzymałość siłowa a więc zwyczajnie wzmocnisz się do zwykłych codziennych czynności. Niekoniecznie musisz kupić plan na siłce, u nas na forum znajdziesz kilkadziesiąt gotowych planów. Na Twoim miejscu zacząłbym od treningu ATC (albo ACT, ciągle mylę) - fajna obwodówka na początek. Robiłbyś ją 3x week i 2,3 razy bieganie w tyg, i wystarczy. I tak jak ludzie wyżej: 10 wskazówek żywieniowych, regularne posiłki, pilnuj kaloryki, a nie że 1 dnia 1 posiłek, a nast wpierdzielasz jak bulimik

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 143
Każdy zaczynał jakoś ćwiczyć :) ja też zanim zapisałem się na siłownię pół roku robiłem podobnie drążek różnego typu ćwiczenia na brzuch przysiady z prowizorycznym obciążeniem itp. Nie da Ci to jakiś mega efektów a na pewno nie zbudujesz w ten sposób masy mięśniowej. Kaloryfer na brzuchu nie dadzą Ci brzuszki a cardio bo trzeba spalić tłuszczyk :D Oczywiście takie ćwiczenia mogą przygotować w jakimś stopniu Twoje mięśnie i stawy do większego wysiłku i obciążeń jakie stosować będziesz na siłowni jeżeli oczywiście się tam zapiszesz :) Ale polecam jednak trening na siłowni efekty zobaczysz szybciej i będą dawały więcej satysfakcji jednak nie możesz liczyć na to że w 2-3 miesiące zrobisz dobrą sylwetkę na to potrzeba więcej czasu i dużo ciężkiej pracy :) jednak można się od tego uzależnić. Pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194
Dzięki za radę, tak myślałem że bez siłki się nie obędzie :) No nic, będzie trzeba ruszyć tyłek na siłownie. Ja się już uzależniłem od tych moich niby workoutów :).
Miles134 jak tak patrze na twoje zdjęcia to żałuję że nie zacząłem wcześniej :( (nie masz nic przeciwko żeby się inspirować?)
Komu dać soga... nie mam pojęcia. Można dać wszystkim? :D
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1203 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25541
mozna
trening w domowych warunkach albo zainwestuj w prawdziwa silke

Duramen

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 143
Nie mam nic przeciwko :) a co do mojej formy to jest daleka od ideału :D ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i chce się coraz więcej i o to tu chodzi ! :) Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194
Moglibyście zaproponować jakaś dietę ?

Moja CPM= 3128,83



Zmieniony przez - Mys7o w dniu 2014-06-10 13:50:48
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Drążek samoróbka zdjątka

nutloveb