SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla mlodych piłkarzy

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 22675

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50427 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816


Hey!
Mam 15 lat, gram w klubie GKS Andaluzja w trampkarzach/juniorach na pozycji ofensywnego srodkowego pomocnika, rozgrywającego. Mam 175 cm wzrostu, jestem prawo nożny. Chciałbym abyście podali mi co mam ćwiczyć na mojej pozycji, najlepsze ćwiczenia na moja pozycje i w ogóle. Dajcie mi jakies porady pliss
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50427 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
jesli chodzi o pozycje to potrenuj 69, na jezdzca oraz strzał z dystansu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1784 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 22178
15 lat?to lepiej potrenuj przedramie i nadgarstki pod Jenne Jameson

Bo Trza Miec Jaja A Nie Wydmuszki
=Przyszły moderator wszystkich moderatorów=
MOIM NAŁOGIEM TE BARWY ZIELONE
>>>>>TYLKO RADOMIAK<<<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50427 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
a jak sobie dasz monotor wysoko na szafe tak zeby nie widzec całego monitora to od razu wycwiczyszłydki robiac wspiecia na palce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 16209 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 131096
Potrenuj strzały z dystansu. Ty bądźmy wyrozumiali dla młodych bo kto po nas będzie się opiekował tym forum, a Wy erotomani się zamknijcie!

Sponsorem nagród w XIII edycji Ligi Typerów jest Wydawnictwo SQN
Zapraszamy !! http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__XIII_Edycja-t920180.html

!!!<<< ARSENAL LONDYN >>>!!!
!! Pomyśl, jeśli potrafisz !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50427 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
to mu pisąłem ze z dystansu
jak doleci tak z 2-3 metrów i trafi blizej niz 10cm w okolicach pępka to jestes juz niezły
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2953
Anda spadnie do A klasy hahah. Olimpia rulzz

.::[Na zawsze wierni, na zawsze oddani, na zawsze zabrzanskiego Gornika fani]::.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50427 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
widze ze niektorzy nie potrafia powstrzymac swojego popedu seksualnego :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 141 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6649
Jesli chodzi o pomoc to zwrocilbym na Twoim miejscu uwage na kondycje i technike.Dobrze jakbys zaczal sobie biegac jakies dluzsze dystanse i staral sie zwiekszac intensywnosc z czasem tych biegow.Np. biegasz jakis dystans zalozmy z 5km i po kilku treningach probujesz szybciej i tak caly czas.Mozesz tez w celu zwiekszenia intensywnosci wydluzyc trase,ale biec tym samym tempem jak w przypadku trasy krotszej.Tylko,ze z tym bieganiem to musisz ostroznie dozowac(zalezy jeszcze ile masz treningow w klubie),zebys w przetrenowanie nie wpadl.Dodatkowo jesli chodzi o technike to mozesz sobie np.z kumplami grac takie meczyki w siatkonoge(fajna gra),zonglowac pilka,pograc troszke na jakies sali(db wplywa na technike),zonglowac pilka,zonglowac pilka z odbiciami o sciane...Mozesz takze raz w tygodniu robic sobie trening skladajacy sie z kilkunastu krotkich sprintow,co porawi Ci start do pilki.Najlepiej jakbys podal jeszcze ile masz dni w tygodniu treningi i w jakie dni to bedzie mozna pokombinowac wiecej .Bo trzeba uwazac,zeby sie nie przetrenowac.A wlasnie a teraz do niektorych forumowiczow.Panowie chlopak sie pyta to mu pomozcie,do tego jest forum,a nie do zwiekszania sobie liczby postow ***nietymi wypowiedziami.

Zmieniony przez - magic136 w dniu 2004-06-13 20:35:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50427 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
no sluchaj ja teraz jush nie mam treningow bo mi sie sezon skonczyl w trampkarzach, ale wzieli mnie jeshcze do juniorow ale to tylko ostatnie dni wiec mozna uznac ze jush nie mam treningow, i przyznam ze jestem w stanie trenowac bardzo czesto, wielkie dzieki dla Ciebie ze potraktowales mnie powaznie a nie jak niektorzy i dzieki za te porady bede sie do nich stosowac, napish mi cos jeshcze tu albo napish do mnie na gg na nr 2909099
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 141 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6649
To jezeli nie masz treningow to moznaby sprobowac tak,ze 3 razy w tygodniu biegasz dlugie dystanse(i gdy czujesz,ze latwiej juz sie Tobie biegnie na danym dystansie to albo biegniesz szybciej te trase,albo wydluzasz dystans.Powiedzmy ze bieg na dlugi dystans robisz sobie w poniedzialek,sroda,piatek.Jezeli masz okazje to w danym dniu zamiast biegania to mozesz rozegrac jakis meczyk dluzszy z kumplami,bardzo wskazane byloby zebys pogral troszke na sali jak masz mozliwosc zalatwienia sobie takiej opcji.Sala dobrze wplywa na poprawe techniki.Nastepny wazny element to poprawa startu do pilki(bardzo wazny element pilkarskiego rzemiosla,a ze grasz ofensywnego pomocnika to napewno Ci sie przyda).W tym celu zalozmy w sobote wykonuj sobie trening skladajacy sie z 10 - 15 krotkich okolo 15-20 metrowych sprintow.Jezeli wykonujesz sprinty dobre bedzie urozmaicenie tego treningu w ten sposob,ze czesc sprintow wykonujesz z miejsca a czesc juz z powolnego biegu(startu lotnego).Technike mozesz trenowac codziennie.Tu beda przydatne takie cwiczenia jak zonglowanie pilka,zonglowanie pilka z odbijaniem o sciane,zonglowanie z wyzszym uderzaniem pilki,ktora przyjmujesz roznorodnym sposobem(glowa,stopa,udem,ramieniem...),cwicz takze drybling zwracajac uwage na to,zeby bardzo krotko przy nodze prowadzic pilke.Mozesz do tego cwiczenia wykorzystac jakies pacholki,kamienie sluzace za tyczki.Do tych technicznych aspektow dodaj(jezeli masz jakis graczy jeszcze) gre w "dziada".W niedziele najlepiej sobie zrob dzien odpoczynku,bo co za duzo to nie zdrowo:).Zrob sobie w jakis dzien rowniez trening strzelecki.W tym przypadku przydalby sie kolega bramkarz i trenujesz strzaly z roznych pozycji.Dobrze jakbys jeszcze skolowal jednego kumpla wtedy mozna urozmaicic bardziej trening strzelecki.Np.strzaly z prostopadlych podan kolegi,z wysuniecia,wrzutka od kolegi przyjmujesz pilke na klate i uderzenie z woleja(tutaj mozesz tez cwiczyc wariant,ze sam sobie podrzucasz pile,przyjmujesz na klate i strzal,jezeli malo jest kompanow do gry.Zalozmy,ze ten strzelecki trening to we wtorek mozesz zrobic.Harmonogram wygladalby mniej wiecej tak:
poniedzialek-bieg dlugodystansowy,technika
wtorek-trening strzelecki,technika
sroda-bieg dlugodystansowy,technika
piatek-bieg dlugodystansowy,technika
sobota-trening sprintow,technika
niedziela-wolne
Zostaje jeden dzien,czyli czwartek. W ten dzien mozesz pocwiczyc podania.Dobrym cwiczeniem bedzie obieranie sobie np.jakiegos celu na scianie i wykonywanie takich jakby podan w ten cel.Obierasz sobie rozne punkty i trafiasz w cel.Imitujesz w ten sposob wrzutki,dalsze podania itp.
Wazne,abys sobie urozmaical treningi,nie robil caly czas tcyh samych cwiczen.Wazne ,aby trening byl dla Ciebie tez przyjemnoscia:).Gdybys poczul znuzenie trenigiem,brac checi i motywacji do treningu to zrob sobie wtedy z tydzien przerwy,bo moze byc to przetrenowanie,aczkolwiek nie sadze,zeby tak sie stalo.Jakby cos to pisz smialo.Powodzenia w treningach.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

RADOMIAK W BARAZACH

Następny temat

Kibice pe el

Water