SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening 2cykl

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 875

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5
Witam
Chcialbym was prosic o ulozenie mi planu gdyz nie bardzo mam teraz czas na ulozenie takiego samemu...
Wiek 15lat
Wzrost 183cm
Waga 73
Staz5tyg-1cykl
sprzet. Sztanga sztangielki lawka drazek (obciazenia wagowo duzo ale wszystko w duzych krazkaach wiec ciezko dobrac dobre obciazenie)
Suple-NIC

a moj poprzedni plan to tak z pamieci.
Pon nogi
WT klata i przod barkow
Czw plecy i tyl/srodek barkow
pia bic i tric

cwiczenia takie podstawowe przez 3tyg bylo po 3serie pozniej zmienilem na 4-6 powtorzen max12 min 8

Aha i nogi prosilbym o jakies cwiczenia proste malo obciazajace kregoslup

A i jeszcze pytanko przed tym treningiem na klate bralem okolo 50 teraz wezme 65 chyba nie jest zle??

oto moj plan jaki sobie zrobilem POPRAWCIE jesli cos jest zle


PON
Barki

Wyciskanie sztangielek 12-12-12-12-10-10
Unoszenie sztangielek bokiem w gore 10-10-10-10
Podciaganie sztangi wzdluz tułowia 10-10-8-8

WT
Klata

Wyciskanie na plasko 12-12-10-10-8-8
Wyciskanie skos w gore 12-12-10-10
Rozpietki sztangielkami na lawce 12-12-12-12
Pompki na poreczach 3xmax

CZW
Plecy + Biceps

Podciaganie na drazku 4xmax
Podciaganie konca sztangi w opadzie 10-10-10-10
Podciaganie sztangi w opadzie 10-10-8-8
Przyciaganie expandera w siadzie plaskim 12-12-12-12
Szrugsy 15-15

Uginanie ramion ze sztanga stojac 8-8-6-6
Tzw 21 2x7-7
Uginanie ramion ze sztangielkami (mlotkowy)12-12-12-12
Uginanie ramion ze sztangielkami nachwytem 10-10-8-8

SOB
Triceps

Wyciskanie w lezeniu na płasku waskim uchwytem 12-12-10-10-8-8
Prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie 12-12-12-12
Wyciskanie francuskie sztangielek 10-10-8-8
Pompki w podporze tylem z obciazeniem 15-10



Zmieniony przez - 1www71 w dniu 2008-11-05 23:31:31
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 95007
nie bardzo mam teraz czas na ulozenie takiego samemu...

Spoko, ja znajdę czas i Ci ułożę

Weź się za jakies FBW najlepiej. A jeżeli nie chce Ci sie planu układac - masz gotowe na forum, poszukac i cwiczyc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5
wczorja znalazlem troche czasu i ulozylem...
SPRAWDZCIE MI GO bylbym wdzieczny;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 95007
Gdzie nogi? Osobny dzien na tricka?

LOL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2007 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16329
nie ma to jak 16 serii na trica

Zmieniony przez - Rasper w dniu 2008-11-07 18:35:40

Zapraszam serdecznie https://www.pakernia24.pl/ - kulturystyka, siłownia i fitness

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5
Nog nie chce trenowac bo ostatnio bardzo bolal mnie kregoslup po cwiczeniach wiec sobie odpuszcam chyba ze znacie jakies ciczenie nie obciazajace kregoslupa..
Na tricpesie chce sie skupic mocno wiec jest oddzielny dzien a z seriami moze troche przesadzilem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 95007
Jak masz problemy z kregoslupem to w sumie niczego nie mozesz cwiczyc...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana treningu na mase po 2 miesiacach,doradzcie cos;]

Następny temat

PLAN DO KOREKTY(POMOCY)DO SPECJALISTY

Wheya