SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING REG PARK'A 5x5 z 1950r.

temat działu:

Z archiwum kulturystyki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 48704

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 340 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3149
Now that you have a good foundation, it is time to take training up a notch and apply a proven training protocol. The 5x5 program was a favorite of legendary bodybuilder Reg Park and for good reason. It flat out works when done properly. Here is how it is done, do two warm up sets and then begin your first working set.

The goal is to complete five sets of five using the same weight on all of the sets. Lets say that you nail three sets of five, but only hit 2-3 reps on sets four and five. No big deal, just stay with that weight until you can complete all five sets. Once you achieve five sets, increase the weight by five to ten pounds. Because more volume is being used, you are only going to hit each muscle group twice a week. Here is how the program will break down:

Day 1: Monday-Thursday

o A-1: Bottom position bench press 5x5
o A-2: Bent-over row 5x5

o B-1: Weighted pull-up 5x5
o B-2: Military press 5x5


Again do each pair in antagonistic fashion. Do a set of A-1, wait two minutes and then do a set of A-2. Wait two minutes before completing another set of A-1. After you have completed all five sets of A-1 and A-2, take a three-minute break and then move on to B-1 and B-2. Apply the same rest periods there.

Day 2: Tuesday-Friday

o A-1: Stiff legged deadlift 5x5
o A-2: Barbell squat 5x5

Same Instructions as Day 1.

Make sure that you rest up as much as possible on all of your day off. While this program does not look like that much on paper, you will find that it is very challenging (assuming that you are putting in maximum effort).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7994 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 70811
Odswierzam bo interesujace
moze ktos napisac suche fakty dotyczace tych treningow
np przybylo mi 1cm w bicepsie, 3kg wagi wyciskam 10kg wiecej , 20kg wiecej w martwym... itp itd

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 995
Poćwicz tym planem to sam ocenisz ile ci może dać ten trening i będziesz wiedział jak wielka masa i siła ci ponim urośnie a nie marnuj czasu szukając kogoś kto już go stosował.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7994 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 70811
dlamnie marnowanie czsau to cwiczenie planem ktory nie daje efektow

wiec jesli komus dal to wieksza szansa ze mi tez da proste nie?

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 339 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5206
Mnie najbardziej podobaja sie zachęty:
weź ciężar z którym możesz zrobic 10 powtórzeń i zrób 20.....
albo:
przyjmijmy, że w przysiadzie bierzesz na max 200, to zrób 3 serie po 5 powt. z tym ciężarem.....
widać znajomość tematu.....
pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7994 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 70811
kto tak niby pisal bo ja sie czegos takiego niedoczytalem chuba cos przekreciles

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 339 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5206
strona nr 2...pentryt....3-cia wypowiedź w kolejności (II jego)...POCZYTAJ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7994 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 70811
mysle ze te 3 serie po 5 powt z ciezarem maxymalnym to faktycznie blad lub niescislosc w tlumaczeniu czy cos

a jesli chodzi o

"Klasyczni mistrzowie zalecali nastepujace rozwiazanie: zaladuj na sztange ciezar taki, jak gdybys mial zrobic 10 powtorzen a zrob 20. Nawet jesli zrobienie jednej serii zajmie Ci 15 minut. Po kazdym powtorzeniu bierz gleboki oddech, po dziesiatym powtorzeniu nieswiadomie bedziesz bral ich kilka. Efekty beda widoczne tylko wtedy gdy bedziesz cwiczyl z maksymalnym obciazeniem. Nie ma ze boli, zabieraj sie do roboty! "
To ja nie widze nic dziwnego w tym sam podobnie robilem

Kudowa Zdrój noclegi hotele http://www.kudowazdroj.net 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8317
W planie z pierwszej strony sa 2 serie rozgrzewkowe + 3 wlasciwe.
60%, 80%, 100%, 100%, 100% x 5RM.
Trzeba stale zwiekszac ciezar.

Zrodlo:
forum
www.regpark.net 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 9534
I jak ćwiczył ktoś tym planem.Były po nim dobre efekty??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sylwester Stallone-budowa kulturysty sprawdz

Następny temat

Jak kiedys trenowali na rzezbe??

Masa