SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementy na masę

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1960

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5314
Witam od tygodnia jestem na masie niestety nie stosuje żadnego białka witamin suplementów po prostu nic totalne zero chce 3 miesiące masować potem miesiąc redukcji nie znam się więc potrzebuję waszej rady dla tego że jutro będę w galerii i chciał bym kupić jakieś podstawowe suplementy nie wiem tylko jakie dla tego mam do was ogromną prośbę jakie polecacie podstawowe suple jakieś bcaa omega 3 czy coś co warto kupić oczywiście żeby to nie była jakaś brudna chemia czy coś ;D z góry dziękuję za odp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9051 Napisanych postów 82733 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699762
Witam

Jeśli oczekujesz indywidualnej porady od forumowczów, zwłaszcza jeśli Ci zależy na sensownych odpowiedziach uwzgledniających Twoje indywidualne parametry, jesteś zobowiązny do podania nastepujących informacji o sobie:

1) obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała
2) wiek
3) waga/wzrost
4) staż treningowy
5) cel cyklu
6) stosowane już wcześniej suplementy
7) stosowane wcześniej spalacze
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od
9) ilość dni wolnych od kreatyny
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)
11)przewidziane finanse na cykl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący