SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja dla mężczyzny z nadwagą

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 981

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35
Witam, jestem początkującym jeśli chodzi o suplementację. Chciałbym się dowiedzieć co będzie dla mnie najlepszym wyborem - BCAA, białko, karnityna? Mam 18 lat, 176cm wzrostu i 77kg żywej wagi. BMI na granicy nadwagi czysto kalkulatorem +/- 25, jednak 2 miesiące temu gdy miałem robione badania bardziej dokładnym narzędziem wychodziło 21. Mam kontuzję kolana przez co biegam wyłącznie w linii prostej na siłowni. Chodzę na nią regularnie od 2 miesięcy 3/4 razy w tygodniu. Nie mam konkretnego planu ćwiczeń. Zwykle bieżnia albo wiosło na początek, by trochę się rozruszać, a potem ćwiczenia na przyrost mięśni typu klatka piersiowa, biceps, triceps, plecy. Może tak być? I co z tymi suplementami? Przede wszystkim chcę pozbyć się tłuszczu. Jeszcze dodam, że czasem czy to w czasie czy po treningu (nieraz w dni nietreningowe) mam spadek energii. W wakacje pracuję, więc naprawdę potrzeba mi jej dużo. Możliwe, że brakuje mi jakichś związków. L-karnityna ma być na to rozwiązaniem, jednak wiele osób uważa, że to efekt placebo, a karnityna nic nie daje. Dzięki za wszelkie (p)odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3674 Napisanych postów 31005 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 294223
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 53 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1747
Dietanabol od tego zacznij