SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Spalanie Brzucha

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1500

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8976
Odpowiedzcie mi na te pytanie:
Czy jak codziennie będe jeżdzić rowerem po 2-4km,robic brzuszki,skakac na skakance z 20-30 minut, odzywiac sie dosyc dobrze, kopać worek 4x w tygodniu po 20 minut(pracuje przy tym brzucho więc może coś spali) i stosowac białko to jest jakaś szansa na spalenie pare cm tkanki tłuszczowej z brzucha ? Co do białka, słyszałem że też pomaga w redukcji tkanki tłuszczowej , więc czy w taki sposób mam szanse spalić pare cm z brzucha? Wiem, ze efekty nie przyjda po 1 miesiącu, ale czym mam szanse spalić tkanke tłuszczową z brzucha takim sposobem?
Prosze o porady i szczere odpowiedzi.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8976
A no i chciałbym dodać , że 4x w tygodniu chodze na siłownie. Staż 5 miesięcy. :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 215 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3286
2 km rowerem? ile to jest 2 minuty jazdy?
cos tam moze i spalisz, ale najwazniejsze jest odzywianie (czyt. dieta).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8976
Jak bym kupił spalacz to wiem,że zejdą mi też mięśnie, a żeby je uchronić żeby nie spadło za dużo musze kupić te całe BCAA? :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2742
Po pierwsze to nie idzie spalić tłuszczu miejscowo. Tłuszcz schodzi z całego ciała podczas redukcji. Co do spalacza to nie zejdzie ci żaden mięsień jeżeli będzie dobrze zbilansowana dieta. Co do białka to podczas redukcji można zarzucać według oczywiście brakach w diecie. Bo białeczko jest na tyle dobre , że do spalenia 1g białka potrzeba aż 4 kcal :). Na twoim miejscu zaczął bym od porządnej diety, oczywiście jakieś aeroby 3xtydz. I facik poleci bez żadnych spalaczy. Co do BCAA to zawsze dobrze jest zarzucić aby nie dopuścić do katabolizmu.

Nie rozmawiaj z d****em bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8976
Jeśli chodzi o diete, to diete mam zrobić taką bardziej na odchudzenie czy taką bardziej na mase? Nie znam sie zbytnio na diecie ;( Rowerem codziennie bede jezdzic minimum z 3-5 km , skakanka do tego,BCAA kupie i czy dam rade spalic oponke po jakimś czasie?
Bo wszystko barki,klatka,plecy ładnie mi sie wyrabiają tylko przez tą zasraną opone na brzuchu nie widać efektów, które są. -.- Mam nadzieje, ze jazda rowerkiem te pare KM i skakanka wystarczy ^^
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2742
Ile wzrostu/waga. Najlepiej jakeis foty zarzuc...

Nie rozmawiaj z d****em bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1001 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8976
Wzrost 174 cm, waga 82-3kg. Obwód w pasie 96-97. W opisie mam podane. A czy ,np.Bieganie na bieżni dziennie po poł godziny,godzine do tego dobra dietka+BCAA wystarczylo by na dobre spalenie faldki ?:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 104 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2742
No ba czy wystarczyło by :):) Co do aerobow to mozesz robic na 2 sbosoby. W dni treningowe zaraz po silce 20/30 min lub w dni nie treningowe 40/60min. Oczywiście dietka na ujemnym bilansie 200/300 kcal i stopniowo zmniejszane jeżeli nie bedzie dchcialo dalej isc . I nie ma bata żeby fat nie leciał. Tylko wszystko z głową dieta to podstawa żeby jak najmniiej mięsa zgubić a jak najwięcej fatu.

Nie rozmawiaj z d****em bo najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 719 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3775
Ciekawy musi byc ten Twoj 5 miesieczny staz na silowni przy tym co piszesz. Zeby tracic tłuszcz to przedewszystkim skup sie na jedzeniu a nie kopaniu w worek czy kilku minutach na rowerze... I nie masz wpływu na to z ktorego miejsca gubisz tluszcz. Ogranizm pozbywa sie go z calego ciala a nie miejsc ktore pracuja wiecej lub mniej.
Powodzenia

"Fight And Never Surrender!"

Do zobaczenia na Mr Olympia, Crossfit games, 2 i 3 boju ;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 863 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 42481
dodaj do roweru 0 po 3-5 i mozesz wtedy cos krecic + dieta z bilansem na - a nie wymyslanie, jest mnostwo tematow wystarczy poczytac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Konkretna dieta , czy jeść wszystko co jest pod ręką ??

Następny temat

kolejnosc prawidłowa ?