SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownie Rzeszów

temat działu:

Informator PODKARPACKI

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 70735

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 247
ja polecam ONE FIT w nowym świecie na krakowskiej (największa w rzeszowie - tylko sztangielki do 40 kg :/ reszta rewelacja...) W cenie można chodzić na dodatkowe zajęcia np z boksu :)
Polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6809
Witam!
Szukam siłowni w Rzeszowie na okres ok 2 miesięcy- będę chodził 2, max 3x w tygodniu (dla mnie to dodatek do treningu wytrzymałościowego - kolarstwo).
Mieszkam na Zalesiu, ale często jestem też w okolicach centrum (Plac Wolności).
Nie mam zbyt dużych wymagań co do sprzętu, jeżeli chodzi o trening siłowy jestem raczej początkujący. Dobrze jakby była czynna w weekendy (również niedziela).

Może moglibyście coś doradzić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 353 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2961
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6809
A wiecie coś może nt. siłowni Hercules? Jest gdzieś na os. Zimowit/okolicach Zalesia.

CoolGym wydaje się być ok, ale trochę drogo wychodzi - no chyba, żeby wziąć karnet student, ale tu jest poważne ograniczenie - tylko do 16:00...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 353 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2961
Czy ja wiem czy drogo ;) jeden z tańszych karnetów open w Rzeszowie.

Na sweetdeal do konca weekendu proponują karnet do city fittnes za 99 zł.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 135 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 19158