SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownia Fitness Club S4 - ul Modlińska, Warszawa

temat działu:

Informator MAZOWIECKI

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8027

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 450 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8102
Szukałem, szukałem (być może źle :)...) i jakoś nie udało mi się dotrzeć do uwag na temat tej siłowni.

Sprawdzał ktoś? Polecacie czy raczej unikać? Kadra trenerska dobra? Jestem początkującym, więc aspekt ten ma dla mnie bardzo duże znaczenie. A może działający tam trenerzy pojawiają się również na SFD?

Ceny, godziny otwarcia, dojazd itp znam (mieszkam dość blisko) i w sumie chyba będę się tam wybierał, wcześniej jednak chciałem zapytać Was o opinie.

Będą zobowiązany :)

Zmieniony przez - Kamaze w dniu 2009-09-04 12:33:46
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2473 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45320
jeżeli chodzi o godziny, to od 6:00 startują world class w marriottcie i first class fitness w radissonie. w tym pierwszym wiem, że cenowo naprawdę jest świetnie (gwiazdkowe promocje), godz. 6:00 - 23:00, basen, sauny itd. no i ręczniki dostajesz za każdym razem, co ma znaczenie jak potem nie musisz taszczyć mokrego sprzętu do pracy. tyle że trzeba zapłacić za rok z góry.

pure w tarasach też zdaje się, że od 6:00 jest. tylko tam bez ręczników i drożej.

Zmieniony przez - raczek87 w dniu 2011-12-18 17:37:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2520 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14900