SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłka + treningi piłkarskie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 723

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 635 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4652
a wiec sprawa wyglada tak mam 4 treningi piłkarskie w tygodniu, poki co trenuje(wliczajac wszystko treningi wszystkie itd) na 0 bilansie jesli chodzi o diete

i tutaj moje pytanie co wybrac co bedzie lepsze i co bedzie mialo wiekszy sens

odpuscic 1 trening pilkarski i jechac 3x w tygodniu SPLIT+ 3 treningi pilkarskie

czy 4 treningi pilkarskie + 2x w tygodniu FBW

czy moze 4 treningi pilkarskie i 3x split(z tymze w 1 dniu musialo by byc siłka + trening pilkarski)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2427
najpierw wypełnij ankiete , ja bym wybrał 4 treningi + 2x FBW ale najpierw wypełnij ankiete
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 635 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4652
Płeć : Męzczyzna

Wiek :19

Waga :77

Wzrost :172

Cel treningowy : Powiedzmy ze taka lekka masa( tzn zamiana tlusczyku na miesnie

Staż treningowy na siłowni :1,5 roku

Uprawiane inne sporty : Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : poki co bilans na 0

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : poki co aakg przed silka plus bialeczko do uzupelnienia

Ostatnio przerabiany plan: poki co split 3x

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):


uzupelniona i jak teraz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5001
to zalezy co jest dla ciebie wazniejsze i jaki jest twoj cel masa czy redukcja i wypelnij ankiete
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 635 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4652
ma ktos jakis pomysl?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5001
po 1 nie ma takiego czegos jak zamiana tluszczu na miesnie jesli masz diete na 0 to ani masy nie zrobisz ani tluszczu nie spalisz. jesli masa to FBW 3 razy w tyg bo 2 razy to efeky beda albo male albo zadne i dodatni bilans kaloryczny przy tylu treningach to naprawde duzo musisz w*******ac poza tym gdzies w tym wszystkim musi byc cza na regeneracje pasowalo by wybrac co jest wazniejsze silka czy pilka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 635 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4652
chodzi o to zeby to jakos polaczyc o to mi chodzi, zaczynam od 0 bo dopiero co przechodze na mase chce przyzwyczaic organizm jestem endo i moglo by mnie podlac

dlatego mysle nad tymi 3 opcjami i nie wiem na co sie zdecydowac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase split od trenera

Następny temat

FBW- pomoc.

Fruzelina