SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SOLARIUM 1 raz co i jak ?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 56302

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 4 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 151
witam, chce isc na solarium , lecz nigdy jeszcze nie bylem i nie wiem co i jak. Mama takie pytanie co mam zrobic jak wejde do tego pomieszczenia?? płace tam expedience na kilka minut, wchodze do pomieszczenia z dolarium rozbieram sie wchodze na to "łóżko" właczam jakis guzik opalam sie kilka minut i wychodze?? czy jak to jest ?? kiedy bede wiedzial ze juz zaczalem sie opalac a kiedy skonczylem? sorry ale jestem zupelnie zielony, nie chce przyjsc jak i glupi i nie wiedziec cos robic. prosze o porade krok po kroku co sie robi tam ??
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6282 Napisanych postów 76110 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 755267
Ciemna karnacja jest zdecydowanie bardziej atrakcyjna dla większości osób i nie ma tutaj podziału na płeć. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety wolą płeć przeciwną o ładnie opalonej skórze. Z tego też względu wiele osób decyduje się na regularne odwiedzanie solarium.

Solarium jest punktem usługowym, który oferuje odpłatne urządzenia do opalania się za pomocą promieni UV. Urządzenia te zbudowane są z lamp UV, które emitują dawkę promieniowania przybliżoną do tej, jaką emituje słońce. Dlatego też skóra nasza nabiera kolorytu i robi się ciemniejsza. Używanie tego typu urządzeń polega na położeniu się lub staniu w urządzeniu przez kilka, lub kilkanaście sekund. Warto jednak pamiętać, że narażanie naszej skóry na zbyt dużą ilość promieni UV może nie tylko spowodować poparzenia, ale z czasem nawet powstanie nowotworu skóry. Poza tym powoduje również przyspieszone starzenie się jej.